موسسه سپهر سوره هنر

موسسه سپهر سوره هنر

موسسه فرهنگی و هنر سپهر سوره هنر در سال ۱۳۸۹ به منظور برنامه ریزی، ساماندهی و برگزاری جشنواره و محافل مراکز مختلف حوزه هنری فعالیت خود را آغاز نمود.

ایجاد وحدت‌رویه، افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح کمی و کیفی جشنواره ها و محافل، تعامل و همکاری مراکز ستادی و استانی حوزه هنری و سایر نهادهای مرتبط، جلوگیری و پرهیز از موازی کاری و استفان و انرژی روی انسان در کنار بهره‌گیری از پرسنل تخصصی و آموزش دیده و سازمانی از اهداف عملکردی این موسسه است.

 تشکیل کارگاه‌های مختلف در رشته‌های متعدد، برگزاری نمایشگاه، رونمایی اثر، نمایش فیلم، اجرای کنسرت و... در طی برگزاری جشنواره‌های حوزه هنری، همراه شناسایی و برای مندی از ظرفیت های هنری و ادبی جوان و هم‌اندیشی شرکت‌کنندگان در جشنواره ها و و همایش های برگزار شده از وظایف جنبی موسسه سپهر سوره هنر است.

فعالیت ها و اقدامات موسسه سپهر سوره هنر در رابطه با فضای مجازی و تعامل با ان بخش از رسانه‌ها در سالیان گذشته پیشرفت شایانی داشته است. پخش زنده افتتاحیه و اختتامیه جشنواره ها و محافل در فضای مجازی، مذاکره با وبگاه آپارات برای ارتقاء دانسته‌های سپهر سوره و جشنواره‌های حوزه هنری و پخش فیلم های راه یافته به جشنواره ها در وبگاه های پخش ویدیویی را می‌توان از اقدامات سودمند در زمینه ورود به بازار هنر و مدیریت آثار حوزه هنری در رسانه‌های مجازی تلقی کرد. 

1400/07/12

تعداد بازدید: 22

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T