با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی

افتتاح نخستین مرکز تخصصی انتخاب همسر در اصفهان

با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی

افتتاح نخستین مرکز تخصصی انتخاب همسر در اصفهان

نخستین مرکز تخصصی انتخاب همسر با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان «هم ره» در استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین مرکز تخصصی انتخاب همسر تحت عنوان «هم ره» در استان اصفهان افتتاح شد. این مرکز با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان کشور در شهر اصفهان برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند، راه اندازی شده و در این مراکز مشاوره‌های قبل ازدواج تا پس از عقد و زندگی زناشویی انجام می‌شود.

به گفته هومن هاشمی نژاد مدیر مرکز «هم ره» وجه تمایز این مؤسسه با دیگر مراکز همسان گزینی، ارزیابی و مداخله در حوزه توانمندسازی و مهارت افزایی فرد قبل از ورود به ازدواج است.
مدیر مرکز «هم ره»، ارزیابی و مصاحبه در ابتدای ثبت‌نام، برگزاری جلسات مهارت‌افزایی فردی، همسان‌گزینی و معرفی برای ازدواج دائم و همیاری فرد در مراحل مختلف خواستگاری، عقد و… را از خدمات این مؤسسه به مراجعین عنوان کرد و گفت: نحوه ثبت نام در این مرکز از طریق شبکه‌های اجتماعی بله،  روبیکا و ایتا به نشانی hamrah_isf  می‌باشد.

گفتنی است افتتاحیه این مرکز با حضور مسئولین استانی، فعالین فرهنگی و جمعی از کنشگران حوزه خانواده و ازدواج در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار گردید؛ در راستای اجرای ماده ۳۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی تعداد بیشتری از مراکز انتخاب همسر در حوزه خانواده و ازدواج فعال خواهند شد که در حال حاضر ۴۰۰ مرکز در صف دریافت مجوز قرار دارند.

1402/04/07

تعداد بازدید: 12
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T