قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

جامعه امروز به مجاهدت بانوان نیاز دارد

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

جامعه امروز به مجاهدت بانوان نیاز دارد

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی از همه کسانی که در حوزه زنان فعالیت می‌کنند خواست تاکید ویژه‌ای بر «هویت‌ یابی» و «هویت‌ افزایی» زنان داشته باشند.

جامعه امروز به مجاهدت بانوان نیاز دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی «قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی» در دیدار با هیئت اندیشه‌ورز قرآنی و فرهنگی استان مرکزی با تأکید بر هویت زنان جامعه اظهار داشت: ما باید به دو بحث «هویت زن» و «مأموریت زن» بیش‌ از پیش توجه کنیم این در حالی است که امروز هجمه‌ها در جهت از بین بردن اصالت و هویت والای زن، بسیار است. به تعبیر امام خمینی (ره) که فرمودند: «ما این پیروزی را از بانوان داریم، قبل از اینکه از مردها داشته باشیم و این بانوان بودند که اسباب این شدند تا مردها هم، جرأت و شجاعت پیدا کنند».

 قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مجاهدت بانوان در جامعه امروز، مجاهدت متنوعی است، بانوان در خانواده با صبر و بردباری به تربیت فرزندان و مدیریت اقتصادی خانواده می‌پردازند، به مدیریت فضای عاطفی خانواده و کاستن فشارها توجه دارند و به‌خوبی رشد علمی، فرهنگی و حضور اجتماعی خود و اعضای خانواده را تدبیر می‌کنند.

 وی در پایان اذعان کرد: از تمام کسانی که در حوزه بانوان فعالیت دارند تقاضای جدی داریم که در حوزه هویت‌یابی و هویت افزایی بانوان فعالیت کنند و با برگزاری جلسات گفتگو، مناظره و مباحثه، نوشتن مطالب، بیان تجربیات و افتخارات در این امر مهم سهیم باشند.

1400/11/04

تعداد بازدید: 5

T

T