معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفر به استان مرکزی و دیدار با فعالان فرهنگی بانوان  با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان، گفت: هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی است

هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام عزت زمانی روز چهارشنبه 7 تیرماه ۱۴۰۲در دیدار با جمعی از بانوان فعال فرهنگی و مسئولین هیئات مذهبی بانوان، اظهار کرد: هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی است و حضور در جمع بانوان حس رشد و تعالی و حرکت موثر در جریان انقلاب را زنده می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در فضای فرهنگی کشور، تاکید کرد: اینکه امام خمینی(ره) فرمودند: زنان رهبران نهضتند، بسیار حکیمانه بود و اثرات آن در انقلاب اسلامی دیده شده است. مقام معظم رهبری نیز فرمودند به برکت انقلاب اسلامی زنانی ظهور کردند که توصیف آنها و اقداماتشان مشکل است. هویت زن مسلمان برگ برنده انقلاب اسلامی است و حضور در جمع بانوان حس رشد و تعالی و حرکت موثر در جریان انقلاب را زنده می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: تلاش می‌کنیم فعالیت فضای بانوان را ببینیم و امیدواریم تصویری از حضور بانوان در جامعه و نقش آفرینی آنها ارائه شود. باید مدل حضور زنان در این استان ساخته شود و مدل‌های میدانی با قالب‌ها و روش‌های خاص خود در نظر گرفته شود. مخاطب این جمع همه یک میلیون زن این استان هستند و ساختن یک تصویر جامع از زن توانمند حاضر در میدان فرهنگی، نیازمند مباحثات جدی است و سازمان تبلیغات مقدمات آن را باید فراهم کند.

حجت الاسلام عزت زمانی تاکید کرد: باید به یک مدل دقیق رسید تا بتوان زنان را هدایت و راهبری کرد. تعریف  و ارائه الگو و روش برای فعالیت اقتصادی زنان ضروری است. باید دید در استان مرکزی مدل کدام جواب می‌دهد و قابل اجراست؟ شما می‌توانید برنامه و مدل ارائه دهید و ما را نیز در زمینه سیاست گذاری راهنمایی کنید.

وی در پایان اظهار کرد: تاکید ما بر ایجاد نظامات و اتصالات درونی بانوان است تا بتوان با یک هم افزایی جریان فعالیت فرهنگی بانوان را هموار کرد و در حوزه جهاد تبیین و تولید محتوا فعالیت نمود.

1402/04/10

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T