مدیرکل تبلیغات اسلامی در دیدار با اصحاب رسانه استان

همه اقشار کنار هم در جشن بزرگ غدیر حضور یابند

مدیرکل تبلیغات اسلامی در دیدار با اصحاب رسانه استان

همه اقشار کنار هم در جشن بزرگ غدیر حضور یابند

مدیرکل تبلیغات اسلامی به منظور همفکری در خصوص مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی با اصحاب رسانه استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت الاسلام نجفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در کنار هم در جشن بزرگ غدیر شرکت خواهند کرد گفت: با یک نگاه نوع دوستی در کنار هم جشن بزرگ غدیر را برگزار خواهیم کرد و به همین دلیل جنس برنامه‌های انتخاب شده برای تمام اقشار جامعه است.  
وی افزود: با توجه به اینکه عید سعید قربان روز پنجشنبه و عید غدیر در تقویم ملی ما روز جمعه است به همین دلیل با همفکری دوستان روز دوشنبه که در اواسط دهه ولایت قرار گرفته است را جهت برگزاری این جشن بزرگ در نظر گرفتیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برای محل برگزاری این جشن بزرگ هم مکان‌های زیادی در نظر گرفته شد، ولی چون مکان سرپوشیده مد نظر بود با همفکری و همکاری اعضای برگزار کننده این جشن، مصلی شهر ایلام انتخاب گردید افزود: با توجه به برگزاری دیگر مراسمات و همچنین برپایی نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلی شهر ایلام، جشن غدیر به روز دوشنبه موکول گردید.
حجت الاسلام نجفی افزود: کارت قرعه کشی که به منزله کارت دعوت برای عموم مردم است را جهت دعوت اقشار مختلف مردم به این جشن بزرگ در نظر گرفته ایم.
وی بیان داشت: کمیته دعوت با خودرو‌های تزئین شده و بادکنک آرایی شده با حضور در محلات حاشیه شهر با سیستم‌های صوتی مردم را به این جشن دعوت می‌کنند.
وی افزود: اگر شخصی از طریق رسانه‌های جمعی استان در جریان برگزاری این جشن قرار نگیرد قطعا با این نوع دعوت در جریان کار قرار خواهد گرفت. ازسپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام جهت همکاری و همراهی در این برنامه کمال تشکر را داریم.
حجت الاسلام نجفی بیان داشت: امیدواریم این جشن بزرگ به خوبی و منظم برگزار شود و آن چیزی که در نهایت می‌ماند اتحاد آحاد مختلف مردم است.

1402/04/10

تعداد بازدید: 4

T

T