با حكم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرکل جدید اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد

با حكم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرکل جدید اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد

با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، حجت‌الاسلام مصطفی جهانشاهی، به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

انتصاب مدیرکل جدید اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستانبه گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام مصطفی جهانشاهی را به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد. 

در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمين محمد قمی آمده است؛

برادر ارجمند انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای مصطفی جهانشاهی

استان شهید پرور سیستان و بلوچستان سرزمیني پهناور با مردمي سخت‌کوش و با استعداد که دل‌هایِی گرم و پرمحبت دارند و سنی و شیعه، با ایمان عمیق اسلامی، درعین مبارزه با محرومیت‌ها، مایه افتخار ایران اسلامی و هر ایرانی مسلمانی هستند؛ همچنین همین مردم مقاوم، چه در دفاع مقدس و چه برای حفظ امنیت کشور عزیزمان، شهداي ارجمندی را تقدیم اسلام نموده‌اند.

اکنون در فصل نوین حرکت تحول‌خواهانه پیشروی سازمان تبلیغات اسلامی و هم‌قدم با گام دوم انقلاب شکوهمندمان به سوی تمدن نوین اسلامی، همچنین با توجه به اهمیت شرایط فرهنگی کشور و بالتبع این استان، جنابعالی را به واسطه سابقه ارزشمند علمی، تبلیغی، اجرایی و انقلابی‌تان به عنوان «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان» منصوب می‌نمایم .

تعامل هم‌افزا با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی، سعه صدر و استقبال از تنوع نظرات و تفاوت آراء در جریان فرهنگی انقلاب، اصالت دادن به خردورزی جمعی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد، مهم‌ترین و موثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌آید.

در اینجا بر خود لازم می‌دانم تا از زحمت مستمر برادر ارجمند و خدوم، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای باقربیک تبریزی که برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کرده‌اند، تشکر و از درگاه خداوند منان برای شما و ایشان، توفیق الهی و بهره‌مندی از ادعیه  زاکیه حضرت بقیة الله الاعظم (اروحنا فداه) را طلب نمایم.

1402/04/13

تعداد بازدید: 4

T

T