زندگی با آیهها | حجتالاسلام علی تقی زاده اعلام کرد؛
نهضت زندگی با آیهها در اوج؛ عبور از ۱۰ میلیون همراه
۸ محتوای تبلیغی ویژه محرم ۱۴۰۲ توسط واحد راهبری محتوای تبلیغی اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، محصولات تولیدشده توسط شبکه ملی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی ویژه مخاطبین مسجدی، هیاتی و نوجوان هستند.
به گفته حجتالاسلام زندوکیلی راهبر واحد محتوای تبلیغی این اداره، این شبکه که از آبان ماه ۱۴۰۱ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد تا به امروز ۴۰ محصول تبلیغی جذاب و اثرگذار متناسب با نیاز مبلغین تولید کرده است.
زندوکیلی درباره فرایند تولید این ۸ محصول اظهار داشت: بعد از برگزاری ۳ نشست تخصصی با اساتیدی چون استاد پناهیان، استاد قنبریان، استاد رنجبر و استاد سهرابی ۱۱ ایده محتوایی برای محتوای تبلیغی محرم ۱۴۰۲ جمع آوری شد که از بین آن تعداد، ۸ ایده انتخاب و تبدیل به محتوا شد.
حجتالاسلام زندوکیلی افزود: میوندار ۱ و ۲ با نقش آفرینی نوجوانان به عنوان میاندار اصلی پیوندهای اجتماعی، ملت مهربان «در تبیین نقش همدلی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی»، امام زندگی، شوق زخم «با بیان نقش سلوک حسینی در افزایش رضایت از زندگی»، رفیقم حسین «طرح درس نوجوان با هدف بیان اصول و فواید دوستی با سیدالشهدا»، با بچههایم سر یک سفره «منبرکی نو با نگاه امید آفرینی» و نشریه عهد از جمله محصولات تولیدی محرم ۱۴۰۲ است.
وی محصولات تولید شده را در قالبهای منبر مکتوب، طرح درس کودک و نوجوان، پیک کودک و سخنرانی چند رسانهای قابل عرضه برای مبلغین محترم معرفی کرد.
زندوکیلی بیان داشت: مبلغین محترمی که قصد تهیه این محصولات را دارند می توانند با عضویت در https://eitaa.com/shabaketabligh عضو کانال شمع شده و محصولات را به صورت رایگان تهیه کنند. همچنین مجموعههایی که تمایل به سفارش نسخه چاپی محصول را دارند میتوانند به آیدی rahbary_mohtava@ پیام دهند.
در حال حاضر 20 هزار نسخه از محصولات تولید شده، چاپ و در سراسر کشور توزیع شده است.
1402/04/21
T
T