مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تمدن اسلامی بهترین و کامل‌ترین سبک زندگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تمدن اسلامی بهترین و کامل‌ترین سبک زندگی است

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه تمدن اسلامی بهترین و کامل‌ترین سبک زندگی است، گفت: تمدن اسلامی به دنبال تحقق سبک زندگی توام با کرامت انسانی، عزت و امنیت است.

تمدن اسلامی بهترین و کامل‌ترین سبک زندگی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست «زیست عفیفانه و دختران تمدن‌ساز» در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های دختران تمدن ساز این است که تنها به فکر رشد و تعالی خود نیستند بلکه برای پیشرفت و کمال جامعه دغدغه دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: برای همین ویژگی است که دختران تمدن‌ساز ما برای پیشرفت جامعه آرام و قرار ندارند و همواره در حال حرکت، پژوهش، برنامه‌ریزی و اقدام هستند. اتفاقاً دشمن هم به دنبال این است که چنین ویژگی‌های ممتازی را از جامعه ما به‌ویژه از زنان و دختران بگیرد.

وی جمله «به من و تو چه ربطی دارد؟» را یک آفت بزرگ در جامعه اسلامی دانست و گفت: گفتن این جمله‌ها سنخیتی با عقل، منطق و شرع ندارد و نمی‌توانید امت یا ملتی را که در طول تاریخ سرآمد بوده، پیدا کنید که چنین تفکری داشته باشند.

حجت‌الاسلام گرزین، تمدن اسلامی را به معنای بهترین و کامل‌ترین سبک زندگی عنوان کرد و افزود: این سبک زندگی مطلوب بر مبنای فطرت، عقل و اخلاق است. تمدن اسلامی به دنبال تحقق سبک زندگی توام با کرامت انسانی، عزت، امنیت، اخلاق، اقتصاد، سیاست، پیشرفت و رفاه است.

وی تاکید کرد: برای تحقق تمدن‌سازی اسلامی باید به سراغ یک سبک زندگی برتر و کامل که دربرگیرنده همه خوبی‌ها و عاری از هرگونه زشتی و پلشتی است، برویم و در این میان دختران و زنان نقش مهمی برعهده دارند.

1402/04/22

تعداد بازدید: 5

T

T