رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن خبر داد؛

توزیع ۷۰ سبد تحصیلی بین دانش‌آموزان مناطق محروم بردسکن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن خبر داد؛

توزیع ۷۰ سبد تحصیلی بین دانش‌آموزان مناطق محروم بردسکن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن از توزیع 70 سبد تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام هادی شکاری در این خصوص گفت: به همت قرارگاه جهادی بقیه‌الله وابسته به هیئت علمدار کربلا شهرستان بردسکن و در قالب طرح مهرواره اوج ۷۰ سبد تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم بردسکن توزیع شد.

حجت‌الاسلام هادی شکاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از قرارگاه جهادی بقیه‌الله وابسته به حسینیه و هیئت علمدار کربلا این شهرستان گفت: این تعداد سبد تحصیلی در قالب طرح مهرواره اوج توسط مسجد و حسینیه علمدار کربلا انجام شد.

وی عنوان کرد: با توجه به آغاز مهرواره اوج بنا بر فرمایش مقام رهبری مبنی بر اوج‌گیری نهضت خدمت‌رسانی با موضوع مساجد در سطح محلات، این مهرواره فعالیت خودش را در مساجد آغاز کرده است.

علی علیپور مسئول قرارگاه جهادی بقیه‌الله شهرستان بردسکن نیز افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک خیران نسبت به تأمین کیف و نوشت‌افزار دانش‌آموزانی که توان خرید را ندارند با حفظ کرامت انسانی اقدام و بین آنها نیز توزیع کنیم.

وی بابیان اینکه ارزش هر سبد تحصیلی بیش از ۲۰۰ هزار تومان است گفت: درمجموع برای تهیه این تعداد سبد تحصیلی ۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

علیپور عنوان کرد: درصورت کمک نیکوکاران این قرارگاه جهادی آمادگی دارد همانند گذشته که در تمامی عرصه‌ها موفق عمل کرده است در تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان بی‌بضاعت و محروم نیز گام‌های مؤثری را بردارد.

1400/07/02

تعداد بازدید: 7

T

T