نشست هم اندیشی خواهران بسیجی شاغل در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

نشست هم اندیشی خواهران بسیجی شاغل در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر و در روز «انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن و تحکیم بنیان خانواده» ، نشست بانوان بسیجی شاغل در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد .

 

نشست هم اندیشی خواهران بسیجی شاغل در سازمان تبلیغات اسلامی  برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست که به منظور هم اندیشی و فراخوانی خواهران برای تکمیل کادر بسیج، انجام شد دکتر« دکتر مینو اصلانی » رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور وحجت الاسلام «صفی یاری » فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی به بیان نکاتی پیرامون جایگاه و نقش بسیج در گام دوم انقلاب پرداختند.

در ابتدای این نشست دکتر مینو اصلانی  با اشاره به اینکه تشکیلات بسیج هرجا شکل گرفته جهت کارآمد کردن آن نهاد و سازمان بوده است ادامه داد: حضور بسیج در همه جا نشان دهنده این موضوع است که مردم آمادگی دارند  و بسیج همواره پیوندی بین مردم و مسئولین بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید باتمام قوت از انقلاب دفاع کنیم. دشمن در صدد است که اصل و ریشه انقلاب را بزند ما هم در هرجایگاهی هستیم وظیفه داریم که با تمام وجود از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و این وظیفه ما خصوصا بسیجیان است. در عین حال مطالبه گری فراموش نشود.

رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه در حوزه زنان موقعیت زنان ممتاز است اما باید حراست و صیانت شود.‌ وی توصیه کرد: ما باید آسیب‌هایی که به خانواده ها وارد شده  را رصد کنیم و راهکار ارائه بدهیم. یادمان باشد برای نسل امروز خیلی چیزها روشن نیست که باید روشن شود؛ این هم دلیل دارد چون قبلا به سوالها خوب پاسخ داده نشده است. یکی از اشکالات ما این‌است که دیر اقدام می کنیم و مسایل را مطرح نمی‌کنیم و بعد که دشمن اقدام کردو پا پیش گذاشت مجبور به پاسخ گویی می شویم. در حالیکه دست ما خیلی پر است قبل از اینکه ما را درمعرض انفعال قرار بدهند ما باید درباره احکام و حقوق زنان مقاله ارائه بدهیم و جلسه بگذاریم و دستمان پر باشد این پیش دستی خیلی مهم است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام « مسعود صفی یاری » از بسیج به عنوان معجزه بزرگ حضرت امام  خمینی (ره) نام برد که ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پرچمش در اهتزاز است. وی اضافه کرد: امام راحل(ره) فرمودند بسیج شجره طیبه است و وقتی امام این کلید واژه را به کار می برند یک تعارف نیست.

 فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی  اظهار داشت: در گام اول انقلاب بسیج خوب درخشید و نقشش را به خوبی ایفا کرد و اقیانوس حضور مردمی در مراحل مختلف انقلاب نقش پر رنگی داشت و 8 سال دفاع مقدس یکی از این عرصه ها بود ، بی تعارف نظام ما متکی به بسیج است.اما در گام دوم انقلاب راه نرفته بسیار داریم و باید شتابان پیش برویم.همانطور که در گام نخست انقلاب فجر آفرینی های زیادی داشتیم در گام دوم هم می توانیم  همچنان فجر آفرینی داشته باشیم به شرطی که از تفکر بسیجی فاصله نگیریم. در دوره جدید بسیج باید  در جهاد تبیین پرچم را بر افراشته نگه دارد.

وی در پایان اذعان کرد: در سازمان تبلیغات ماموریت بسیج را متناسب با ماموریت تهوری سازمان و متناسب با نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، قرار دهیم. ما یک مأموریت برون سازمانی و یک ماموریت درون سازمانی داریم. ‌سازمان تبلیغات با تفکر بسیجی بالا می رود ما باید با الویت هایی که می شناسیم  وخلاهایی که وجود دارد تبیعتا نقش مان را پیدا می کنیم.

در انتهای این نشست مسابقه و تجلیل از برخی بانوان سازمان انجام شد.

 

1400/11/18

تعداد بازدید: 7

T

T