مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

واقعه خونین ۱۷ شهریور برای نسل‌های جدید تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

واقعه خونین ۱۷ شهریور برای نسل‌های جدید تبیین شود

حجت‌الاسلام گرزین گفت: مناسبت‌هایی مانند واقعه خونین ۱۷ شهریور، هویت ایرانی اسلامی ما است و باید آن را برای نسل‌های جدید تبیین کنیم.

واقعه خونین ۱۷ شهریور برای نسل‌های جدید تبیین شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست هم‌اندیشی گرامیداشت واقعه ۱۷ شهریور و قیام خونین مردم تهران در سال ۱۳۵۷ اظهار کرد: در همه جای دنیا، کشورهای مختلف نمی‌گذارند که وقایع حماسی و تاریخی آنها به فراموشی سپرده شود و ما هم نباید اجازه دهیم که تاریخ حماسی و مظلومیت ملت ما مورد غفلت قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گرامیداشت هر ساله مناسبت‌هایی مانند قیام خونین ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ لازم و ضروری است و در عین حال باید هرسال برنامه‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت‌هایی مانند واقعه خونین ۱۷ شهریور، هویت ایرانی اسلامی و شناسنامه حماسی ما است و باید برای نسل‌های جدید تبیین شود.

حجت‌‌الاسلام گرزین ادامه داد: باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف برای آشنا کردن نوجوانان و جوانان در شناخت هویت و تاریخ این ملت و سرزمین بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: باید یک نهضت تولید محتوا در این مناسبت‌ها شکل بگیرد تا در اذهان جامعه ماندگار شود و تولید نماهنگ، داستان‌های کوتاه، وبلاگ نویسی و ... از جمله کارهایی است که می‌توان در این مناسبت‌ها انجام داد.

1402/05/30

تعداد بازدید: 6

T

T