مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

رسانه‌ها نقش مهمی ملی در معرفی حماسه بزرگ اربعین دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

رسانه‌ها نقش مهمی ملی در معرفی حماسه بزرگ اربعین دارند

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی ملی در معرفی حماسه بزرگ اربعین دارند، گفت: بازتاب اربعین حسینی به صورت گسترده توسط رسانه ملی موجب تحول و دگرگونی جامعه می‌شود.

رسانه‌ها نقش مهمی ملی در معرفی حماسه بزرگ اربعین دارند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی استان در آستانه اربعین گلستان در سالن همایش‌های این اداره کل صداو سیما استان برگزار شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در اجتماع بزرگ اربعین اظهار کرد: اربعین حسینی یک حادثه الهی است که شیعه و سنی ندارد و حتی بعضی از افراد مسیحی نیز در این تجمع عظیم بشری شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام گرزین تصریح کرد: اربعین حسینی، قلوب نه تنها شیعیان و مسلمانان بلکه پیروان ادیان دیگر نیز سرشار از محبت به امام حسین (ع) است و به عشق آن حضرت در این مراسم شرکت دارند.

وی در ادامه به نقش مؤثر رسانه ملی در معرفی حماسه بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی بزرگترین رسانه جهانی است و رسانه ملی در بازتاب آن به صورت جهانی و گسترده نقش بی‌بدیلی دارد که موجب تحول و دگرگونی در جامعه می‌شود.

در ادامه رئیس ستاد اربعین و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: امسال نیز همچون گذشته مردم حماسه بی‌نظیری در پیاده‌روی بزرگ و جهانی اربعین خلق می‌کنند و در این امر کار رسانه ملی بسیار ارزشمند و خطیر است.

مهاجر ابراز کرد: دشمن نمی‌خواهد پیاده‌روی بزرگ و جهانی اربعین که نماد همبستگی تمام جریانات و مذاهب است باشکوه برگزار شود، ولی امسال هم حماسه بی‌نظیر دیگری توسط زائران خلق خواهد شد وبا همت رسانه ملی و استانی به گوش همگان خواهد رسید.

1402/05/31

تعداد بازدید: 5

T

T