معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

اعزام ۲۲۵ کاروان سواره و پیاده استان گلستان به مشهدالرضا (ع)

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

اعزام ۲۲۵ کاروان سواره و پیاده استان گلستان به مشهدالرضا (ع)

حجت‌الاسلام رضا دیلمی از اعزام ۲۵ کاروان پیاده و ۲۰۰ کاروان سواره از استان گلستان در قالب هیئت‌ها و تشکل‌ها به مشهد الرضا (ع) خبر داد.

اعزام ۲۲۵ کاروان سواره و پیاده استان گلستان به مشهدالرضا (ع)

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های دهه آخر ماه صفر در استان گلستان، اظهار کرد: دهه پایانی ماه صفر یادآور فداکاری و جانبازی یاران سیدالشهداء و مصائب بزرگ دیگری همچون سالگرد رحلت پیامبر اکرم(ص)، سالگرد شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه در ماه صفر هیمنه جریان طاغوت شکسته می‌شود، ادامه داد: در این ماه که ماه اسارت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است جریان انحراف در جبهه یزیدیان رسوا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان فراگیری چگونگی مبارزه در سنگر جهان تبیین را از دیگر دستاوردهای این ماه دانست و افزود: حضرت زینب(س) در میان تهدیدها فرصت ایجاد کرد و کاخ یزیدیان را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) در میان تهدیدها بزرگترین پایتخت و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در ایران بنا می‌کند، خاطرنشان کرد: دهه پایانی صفر دهه روایت نقش جهاد تبیین و اهمیت مبارزه نرم و تبلیغاتی در برابر جنگ نرم دشمن است.

حجت‌الاسلام دیلمی، فراگیری اینکه چگونه می‌توان حصر تبلیغاتی دشمن را با جهاد تبیین و استفاده از فرصت‌ها و کار تشکیلاتی به هم ریخت از دیگر دستاوردهای این ایام است، اضافه کرد: به فضل الهی در این ایام شاهد برگزاری رستاخیز عاشورایی بزرگ پیاده روی اربعین در اقصی نقاط جهان و استان گلستان بودیم.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و دلداده حسینی گلستان در اقصی نقاط استان بیش از ۱۵۰ کیلومتر در روز اربعین پیاده روی کردند، تصریح کرد: در دهه پایانی صفر عملیات فرهنگی و اجتماعی نشر خوبی‌ها حول محور امام در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین انجام خواهیم شد.

این مقام مسئول از اعزام ۵۰۰ مبلغ به سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری بیش از ۲ هزار روضه خانگی در قالب پویش هر خانه یک حسینیه، برنامه‌های ختم قرآن و تلاوت تدبری کلام الله مجید، عملیات رسانه‌ای نشر فضایل اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، اعزام ۲۵ کاروان پیاده و ۲۰۰ کاروان سواره به مشهد الرضا(ع) در قالب هیئت‌ها و تشکل‌ها، برگزاری اجتماع بزرگ در ۲۵ شهریور در رواق غدیر صحن بارگاه امام هشتم، ویژه برنامه متمرکز قرائت زیارت نبی اکرم(ص) و نشست‌های فرهنگی، معرفتی و بصیرتی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه پایانی ماه صفر هستند.

1402/06/18

تعداد بازدید: 5

T

T