برگزاری نشست تجربه نگاری دختران اربعین ساز حاج قاسم  سلیمانی

برگزاری نشست تجربه نگاری دختران اربعین ساز حاج قاسم  سلیمانی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز گفت: نشست تجربه نگاری دختران اربعین ساز حاج قاسم سلیمانی به منظور بهره گیری از ظرفیت بی نظیر این رویداد جهانی در نشر خوبی‌ها و برنامه ریزی صحیح فرهنگی در تبریز برگزار شد.

برگزاری نشست تجربه نگاری دختران اربعین ساز حاج قاسم  سلیمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مظفر رجب زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ضرورت بررسی ابعاد فرهنگی زیارت اربعین حسینی و بهره گیری از ظرفیت بی نظیر این رویداد جهانی در نشر خوبی‌ها و برنامه ریزی صحیح فرهنگی؛  نشستی با حضور دختران حاج قاسم شهرستان تبریز برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از نگاه هوشمندانه دختران حاج  قاسم در مورد زیارت اربعین حضرت سید الشهدا و با اشاره به تفاوت‌های فرهنگی  بین دو کشور ایران و عراق تصریح کرد: راه اربعین راه تمدن ساز اسلامی است که باید روی مشترکات آن تاکید کرد.

حجت الاسلام رجب زاده خاطر نشان شد: برای  بهره گیری بهتر از این فرصت بی نظیر  باید برنامه ریزی  کرد و توجه داشت که زیارت آگاهانه در این مسیر موجب احصاء فرصت‌ها و تهدید‌ها می‌شود و  زمینه  را برای  برنامه ریزی دقیق‌تر و مؤثرتر  برای سال آتی فراهم  می‌کند.

گفتنی است در این نشست صمیمی دختران اربعین ساز حاج قاسم تبریز ضمن بیان دید گاه‌ها و نظرات خود در خصوص زیارت اربعین، خاطرات خود را از زیارت حسینی ارائه کردند.

1402/06/30

تعداد بازدید: 4

T

T