بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان از شهرستان خور و بیابانک

بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان از شهرستان خور و بیابانک

حجت الاسلام فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سفر به خوروبیابانک با فرماندار این شهرستان دیدار و ضمن قدردانی از تعامل و همکاری فرمانداری شهرستان با اداره تبلیغات اسلامی، در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغاتی سخنانی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سفر به خوروبیابانک با فرماندار این شهرستان دیدار و ضمن قدردانی از تعامل و همکاری فرمانداری شهرستان با اداره تبلیغات اسلامی، در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغاتی سخنانی را بیان کرد.

فرماندار خوروبیابانک ضمن بیان کمبودها و مشکلات اداری اداره، در مورد  نقش هیات مذهبی و جوانان در امور فرهنگی مطالب را بیان و از عملکرد مثبت و موثر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در اجرای برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستان تقدیر  نیز به عمل آورند.

اهمیت و نقش کارهای  فرهنگی و تبلیغی، حضور روحانیت در محلات و روستاها، ساخت و ساز خانه های عالم، لزوم تجهیز اداره تبلیغات اسلامی به ابزار و روش های نوین فرهنگی و تبلیغی، مساعدت در امر تبلیغات محیطی و لزوم حضور روحانیون در مدارس از مهمترین محورهای گفتگوی این دیدار بود.

در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، رئیس و معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حضور داشتند.

​​​​​​​بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان از شهرستان خور و بیابانک

1402/07/01

تعداد بازدید: 4

T

T