رئیس اداره تبلیغات اسلامی نائین:

جذب جوانان مهمترین رویکرد اداره تبلیغات اسلامی نائین است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نائین:

جذب جوانان مهمترین رویکرد اداره تبلیغات اسلامی نائین است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نائین گفت: جذب و ارتباط با جوانان مهمترین رویکرد اداره تبلیغات اسلامی در نائین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی ربیعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین گفت: اداره تبلیغات اسلامی با اینکه در سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرده است، به دلیل مدیریت ضعیف برخی مسئولان، به شکل ناشناخته در شهرستان بدل شد و به تعبیر مردم، اثری از اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان وجود نداشته است.

وی ادامه داد: مکان این اداره در شهرستان نائین در ساختمان‌های مختلف جا به جا شده است و ساختمانی در اختیار نیست و در حال حاضر نیز در یک ساختمان موقوفه به پرداخت اجاره می‌پردازیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین افزود : این ساختمان وقف شده نیز توسط پرسنل این اداره تعمیر و بازسازی شد تا به مکان آبرومندی برای مراجعه کنندگان تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به اهم برنامه‌ها و مؤلفه‌های سازمان و اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نائین، بیان کرد: پیگیری امور خواهران و بانوانی که با سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط و معرفی رابط بانوان در شهرستان نائین به استان اصفهان هستند و بحث مقدماتی پرونده تبلیغی خواهران طلبه انجام شده است و در تلاش هستیم که این پیگیری تا سرانجام و برای دیگر امورات این قشر نیز انجام شود.

حجت الاسلام ربیعی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین در یکسال اخیر تلاش کرده است تا جوانان هیأتی و غیر هیأتی و یا مذهبی و غیر مذهبی هیچ احساس دوگانگی با این اداره نداشته باشند تا بدون تکلف پذیرای انتقادات و پیشنهادات آنها باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ویژه اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نائین، اظهار کرد: توزیع چند سری سبد کالا به اقشار ضعیف جامعه خصوصاً به روحانیون و طلبه‌هایی با بضاعت مالی پایین از دیگر فعالیتهای این اداره می باشد.

حجت الاسلام ربیعی افزود: هدف و برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نائین، شناخت بیشتر هیئات مذهبی و جوانان با جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی است و تلاش کردیم رابطی میان هیئات، جوانان و سایر نهادها و گروه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی باشیم تا بتوانیم در حد بضاعت، به مشکلات و درخواست‌های آنان پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی بایستی به درستی تبیین شود، گفت: در بحث امور قرآنی، شهرستان نائین جزو محدود نقاط شرق استان اصفهان است که دارای حوزه امتحانی مدرک تخصصی حفظ قرآنی کریم را بوده و اداره تبلیغات اسلامی این جایگاه را حفظ کرده و از این مجموعه را هشت شرکت کننده به ۳۰ شرکت کننده ارتقا داده است.

جذب جوانان مهمترین رویکرد اداره تبلیغات اسلامی نائین است

1402/07/03

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T