رئیس اداره تبلیغات اسلامی نائین:

جذب جوانان و رویکرد مردمی فعالیت‌ها مهمترین رویکرد است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نائین:

جذب جوانان و رویکرد مردمی فعالیت‌ها مهمترین رویکرد است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نائین گفت: جذب و ارتباط با جوانان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در انجام فعالیت‌های مختلف مهمترین رویکرد اداره تبلیغات اسلامی در نائین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی ربیعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین گفت: اداره تبلیغات اسلامی با اینکه در سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرده و با توجه به تغییر رویکرد جدید فعالیت‌های این نهاد انقلابی و حاکمیتی در سال‌های اخیر در تاثیرگذاری فعالیت‌های انجام شده تغیر محسوسی در سطح این شهرستان داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین افزود: با توجه به روحیه جهادی موجود در همکاران اداری و دیگر نیرو‌های جهادی شهرستان در انجام فعالیت‌های فرهنگی مذهبی و نظر به تعمیر و مرمت ساختمان موجود اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان فعالیت‌های برنامه ریزی شده و در حال انجام به خوبی و باقوت انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهم برنامه‌ها و مؤلفه‌های سازمان و اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نائین، بیان کرد: پیگیری امور خواهران و بانوانی که با سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط و معرفی رابط بانوان در شهرستان نائین به استان اصفهان هستند و بحث مقدماتی پرونده تبلیغی خواهران طلبه انجام شده است و در تلاش هستیم که این پیگیری تا سرانجام و برای دیگر امورات این قشر نیز انجام شود.

حجت الاسلام ربیعی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین در یکسال اخیر تلاش کرده است تا جوانان هیأتی و غیر هیأتی و یا مذهبی و غیر مذهبی هیچ احساس دوگانگی با این اداره نداشته باشند تا بدون تکلف پذیرای انتقادات و پیشنهادات آن‌ها باشیم و به صحبت‌های و مطالبات آن‌ها در فضای دوستانه و صمیمی توجه و اهمیت دهیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ویژه اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نائین، اظهار کرد: توزیع چند نوبت سبد کالا به اقشار کم برخوردار شهرستان با استفاده از خیرین گرامی و جوانان و تازه مزدوج شده و جویای کار کمک شده است.

حجت الاسلام ربیعی افزود: هدف و برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان نائین، شناخت بیشتر هیئات مذهبی و جوانان با جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی است و تلاش کردیم رابطی میان هیئات، جوانان و سایر نهاد‌ها و گروه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی باشیم تا بتوانیم در حد بضاعت، به مشکلات و درخواست‌های آنان پاسخ دهیم.

وی با بیان فعالیت‌های قرآنی اخیر گفت: در بحث امور قرآنی، شهرستان نائین جزو محدود نقاط شرق استان اصفهان است که دارای حوزه امتحانی مدرک تخصصی حفظ قرآنی کریم می‌باشد واداره تبلیغات اسلامی این جایگاه را حفظ کرده و در این آزمون تخصصی قرآن افراد را از هشت شرکت کننده به ۳۰ شرکت کننده ارتقا داده است که این نشان دهنده اهمیت دادن به فعالیت‌های قرآنی است.

جذب جوانان و رویکرد مردمی فعالیتها مهمترین رویکرد اداره تبلیغات اسلامی نائین است

1402/07/03

تعداد بازدید: 5

T

T