کتاب «از تبار صالحان» رونمایی شد

کتاب «از تبار صالحان» رونمایی شد

کتاب «از تبار صالحان» در گردهمایی مبلغان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اصفهان به قلم سید جواد مهاجر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کتاب «از تبار صالحان» در گردهمایی مبلغان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اصفهان به قلم سید جواد مهاجر رونمایی شد.

نویسنده این کتاب در خصوص علت نگارش این کتاب اظهار داشت: چند ویژگی از شخصیت آیت الله حاج شیخ اصغر صالحی تبار باعث شد که تألیف این کتاب را پیشنهاد دهیم و در حال حاضر که بحث جهاد تبیین مطرح است اهمیت این اقدامات را دوچندان می‌کند.

وی افزود: شیخ اصغر صالحی تبار با این حجم از فعالیت‌ها توجه به نماز شب و نماز اول وقت را همیشه مد نظر داشت و دقت در معنویت از ویژگی‌های بارز او بود که در واقع این معنویت زیربنای همه موفقیت‌ها بوده است.

مهاجر مسئله جدا نشدن منبر و تبلیغ از تحصیل و تدریس را از دیگر ویژگی‌های این شخصیت دانست و افزود: مباحثه در مسائل مختلف با طلاب را ترک نمی‌کرد و علم و تحصیلات را جدی می‌گرفتند و ما باید این موضوع را سرلوحه خود قرار دهیم که صرفاً بیان نشود که روحانیون اهل منبر هستند و همه علما و عرفا فعالیت جدی علمی داشتند.

وی افزود: حجم فعالیت‌های این شخصیت بسیار زیاد و اندازه یک دولت بود که توفیقات روزافزون داشتند و که عرصه تبلیغ را یک عرصه جدی نگاه می‌کردند و اعزام مبلغ و پیگیری‌ها را شخصاً انجام می‌دادند و حتی کنترل از راه دور داشتند.

این نویسنده تصریح کرد: آیت الله صالحی تبار حتی از طریق اینترنت رصد انجام می‌دادند و در صحنه بودند و از آمار فقرا، مدارس آگاه بودند و ارتباط با خیران داشتند که همه اینها بدون دفتر و تشکیلات بوده و این ویژگی‌ها باعث تمایز می‌شود.

 

1402/07/05

تعداد بازدید: 4

T

T