تشکیل قرارگاه حجاب و عفاف در تبریز

تشکیل قرارگاه حجاب و عفاف در تبریز

جلسه قرارگاه حجاب و عفاف با حضور جمعی از  فعالان این حوزه در اداره تبلیغات اسلامی تبریز برگزار شد.

تشکیل قرارگاه حجاب و عفاف در تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز در این نشست ضمن اشاره به اهمیت رعایت  حجاب و عفاف و اثرات آن در جامعه گفت: بی حجابی و بد حجابی گناهی مشهود است که برای جلوگیری از آن از دو روش ایجابی و سلبی باید استفاده کرد.

حجت الاسلام مظفر رجب زاده خاطر نشان شد: ارشاد و نصیحت جاهلان با زبان مهر و محبت و بیان اقناعی لازمه کار است و امر به معروف و نهی از منکر نیز باید در مورد کسانی صورت پذیرد که عمدا نسبت به حجاب خود بی توجهی می کنند.

وی در خصوص جایگاه بی حجابی نسبت به سایر منکرات نیز گفت: هر گناهی مشهودی که در جامعه اتفاق می افتد در دایره امر به معروف و نهی از منکر قرار می گیرد و رعایت نکردن حجاب و عفاف در جامعه موجب آسیب های جبران ناپذیر اجتماعی و فردی می شود که مهمترین آن تزلزل و سستی بنیان خانواده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز تصریح کرد: نقش والدین و مدرسه در نهادینه سازی عفاف و حجاب در جان و دل نوجوانان بی بدیل است و باید بصورت آگاهانه به وظیفه خود عمل کنند.

گفتنی است شرکت کنندگان در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف نیز به بیان راهکارهای ترویج و عفاف و حجاب پرداختند و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دادند.

1402/07/08

تعداد بازدید: 8
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T