کارگروه فرهنگی باید توانایی رفع مشکل و دغدغه فرهنگی داشته باشد

کارگروه فرهنگی باید توانایی رفع مشکل و دغدغه فرهنگی داشته باشد

رئیس تبلیغات اسلامی ابوموسی تاکید کرد: کارگروه فرهنگی باید توانایی رفع مشکل و دغدغه فرهنگی را داشته باشد.

کارگروه فرهنگی باید توانایی رفع مشکل و دغدغه فرهنگی داشته باشد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین شیرزاد حسنی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی در نشست کارگروه فرهنگی شهرستان ابوموسی که با حضور فعالان فرهنگی این شهرستان تشکیل شد اظهار کرد: این‌گونه مجامع و کارگروه ها منشاء اثر نیک برای مسائل فرهنگی در شهرستان خواهد بود، با کمک و همفکری اعضا می توان به طرحی جامع در مورد مشکلات و دغدغه های فرهنگی دست یافت.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی افزود: هدف ما در این کارگروه تنها تشکیل یک جلسه و ثبت تصویر نیست بلکه هدف اصلی ما به عنوان کارگروه فرهنگی اجرای طرحی است تا بتوانیم یک مشکل و دغدغه فرهنگی را رفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی ادامه داد: طرح باید به گونه‌ای نوشته شود که در چارچوب های خواسته شده باشد و رئیس هر مجمع بتواند به صورت دقیق از طرح خود دفاع کند و این طرح قابلیت را داشته باشدکه از آن سایر شهرستان‌ها نیز بهره ببرند.

وی اضافه کرد: در سنوات گذشته با استفاده از همین جلسات و کارگروه موفق شدیم کارهای خوبی را در یکی از محلات آسیب پذیر شهرستان به سرانجام برسانیم و توانستیم برنامه‌های مختلف فرهنگی، ساخت حسینیه و نماز خانه را در آن محله آسیب پذیر داشته باشیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: مهم ترین امری که در سال های گذشته رخ داد این بود که توانسیتم از مشارکت مردمی در این طرح بهره ببریم و افرادی را برای انجام امور فرهنگی پای کار بیاوریم و این ثمر بخش ترین قسمت کار بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطر نشان کرد: امسال نیز بتوانیم با استفاده از همت اعضای کارگروه گرهی از مشکلات فرهنگی شهرستان را رفع نماییم و گام خوبی در رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و دینی شهرستان برداریم.

1402/07/18

تعداد بازدید: 4

T

T