حجت الاسلام صفیاری:

امیدآفرینی و اعتمادسازی عمومی مهمترین هدف در جهاد تبیین است

حجت الاسلام صفیاری:

امیدآفرینی و اعتمادسازی عمومی مهمترین هدف در جهاد تبیین است

رئیس گروه برنامه ریزی و مطالعات راهبری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تمام تلاش بر این است که خروجی برنامه‌ها و اقدامات سازمان در حوزه جهاد تبیین مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کرده است.

امیدآفرینی و اعتمادسازی عمومی مهمترین هدف در جهاد تبیین است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مسعود صفیاری در جلسه ارزیابی عملیات محرم ۱۴۰۲ در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار شد: ستاد عملیات ذیل معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف هماهنگی اجرای برنامه‌ها و عملیات پیش بینی شده برای مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تفاوت اقدامات این ستاد با امور روزمره و جاری سازمان این است که حالت کار ویژه دارد و مناسبت‌های محرم و صفر، دهه فجر، دهه فاطمیه، دهه بصیرت و ماه رمضان محور‌های اصلی برنامه‌های این ستاد هستند و این کار ویژه‌ها جدا از امور جاری سازمان پیگیری می‌شوند که برای عملیاتی شدن هر کدام از این برنامه‌ها زمان و نیروی فکری و انسانی بسیاری صرف می‌شود.

رئیس گروه برنامه ریزی و مطالعات راهبری سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان شد: شیوه نامه‌های مربوط به عملیات‌های سازمان با هدف جریان سازی و ایجاد گفتمان در ستاد تدوین و ابلاغ می‌شوند و انتظار داریم هر استان متناسب با اقتضائات و ویژگی‌های مختص خود در هر مناسبت با خلاقیت و ابتکار لازم برنامه‌ها را اجرا کنند.

وی تأکید کرد: جهاد تبیین اولویت برنامه‌های ستاد عملیات است و بسترهایی، چون محرم و صفر بهترین فرصت برای تحقق این مهم است و تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز استانی نیز برای جهت دهی برنامه‌ها ناظر به این امر صورت گرفته و در این میان نشر خوبی‌ها و انعکاس نیمه پر لیوان داشته‌ها و نقاط قوت کشور با هدف امیدآفرینی مد نظر رهبری مدخل اصلی برنامه‌های اجرا شده با محوریت جهاد تبیین توسط سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام صفیاری گفت: تمام تلاش بر این است که خروجی این برنامه‌ها مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کرده و اعتماد عمومی نسبت به کارآمدی نظام افزایش یابد و در نهایت نهادینه سازی فرهنگ نشر خوبی‌ها در بین اقشار مختلف اتفاق افتد.

رئیس گروه برنامه ریزی و مطالعات راهبری سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: ایجاد اتحاد و همدلی و پیوند اجتماعی حول محور محرم از مهمترین اهداف و محور‌های عملیات محرم امسال بود که بر این اساس شعارمندی، اقدامات اجتماعی حول شعار سال و هیأت خبرنگار به عنوان سه رویکرد اصلی ستاد در ایام محرم ۱۴۰۲ پیگیری شد.

گفتنی است در این جلسه معاونان و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در قالب عملیات محرم، پیشنهادات و نکته نظرات خود را پر این خصوص مطرح کردند.

1402/07/19

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T