معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

ویژه‌ برنامه هفته فرهنگی در گرگان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

ویژه‌ برنامه هفته فرهنگی در گرگان برگزار می‌شود

حجت الاسلام رضا دیلمی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هفته فرهنگی در گرگان از تاریخ ۲۷ مهرماه الی ۲ آبان ماه گفت: ترویج سیره ائمه(ع) و بسط جریانات امامت و ولایت، رمز تعالی و بالندگی مؤمنان است.

ویژه‌ برنامه هفته فرهنگی در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام رضا دیلمی در خصوص سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به گرگان و هفته فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: وجود نازنین امام حسن عسکری(ع) از میان حضرات معصومین (ع) یک الگوی بی‌نظیر جهاد تبیین در شرایط سخت جنگ شناختی به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، وحدت و یکپارچگی در برابر فتنه انگیزی دشمن را یک اصل برای حرکت به سمت تعالی دانست و اظهار کرد: در جنگ شناختی ادراکی که دشمن تلاش می‌کند تا با ایجاد شکاف بین صفوف مردم، ناامیدی را در جامعه ترویج دهد، امام حسن عسکری(ع) با شبکه‌سازی و پاسخگویی به شبهات مؤمنان زمینه‌ساز غیبت امام عصر(عج) بودند.

وی ادامه داد: ورود امام حسن عسکری(ع) به شهر گرگان نشان از تقوا و دین داری مردم این دیار به جایگاه امامت و نبوت دارد، لذا مردم شریف و مسئولان باید قدمگاه ایشان را از منظر کمی و کیفی درصدر توجه قرار داده تا به عنوان پایگاه بسط فرهنگ امامت و ولایت در راستای تحقق تمدن نوین امام زمان (عج) باشد.

دیلمی افزود: گلباران قدمگاه امام حسن عسکری(ع) با حضور آحاد مردم استان، جشن متمرکز به همراه نورافشانی در شهر گرگان، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، مسابقات فرهنگی، ایستگاه‌های صلواتی، فضا سازی محیطی و... در هفته فرهنگی گرگان از تاریخ ۲۷ مهرماه الی ۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: برپایی باشکوه مراسمات و برنامه‌ها به منظور ترویج سیره ائمه(ع) و بسط جریانات امامت و ولایت، رمز تعالی و بالندگی مؤمنان است.

1402/07/23

تعداد بازدید: 17

T

T