هیئت مذهبی آران و بیدگل، برگزیده «مهرواره هوای نو»

هیئت مذهبی آران و بیدگل، برگزیده «مهرواره هوای نو»

دو هیئت مذهبی آران و بیدگل برگزیده استانی «مهرواره ملی هوای نو» شدند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: همایش «شکوه وصل» با هدف تجلیل از هیئت‌های مذهبی، مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص و جوان با رویکرد فعالیت‌های نو و خلاقانه و برگزیدگان مهرواره هوای نو برگزار شد که در این همایش دو هیئت از شهرستان آران و بیدگل حائز رتبه برتر شدند.
حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار افزود: بر این اساس، هیئت مذهبی «حضرت اباالفضل (ع) دهنو» در بخش «هیئت و اقتصاد» و هیئت مذهبی «امام سجاد (ع)» محله سجادیه در بخش «هیئت و خانواده» به عنوان برگزیده استانی معرفی شدند و هر یک از این هیئات جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی این جشنواره را از آن خود کردند.
وی با بیان اینکه در بخش دیگری از این مراسم از هیئات مذهبی و فعالان برگزیده تشکل‌های دینی استان اصفهان تجلیل شد، افزود: در این بخش، «هیئت دختران بنات الحسین (ع)» آران و بیدگل به عنوان «هیئت برگزیده در حوزه نوجوانان» انتخاب شد و جایزه ۵۰ میلیون ریالی این بخش را به خود اختصاص داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: همچنین «محدثه سادات شمسی» و «فاطمه امین پور» به عنوان فعالان فرهنگی شاخص در حوزه بانوان و «حسین ابوالحسن زاده» و «سید مهدی عباس زاده» به عنوان فعالان هیئات مذهبی در ایام محرم و صفر تجلیل شد.
امسال دومین دوره مهرواره «هوای نو» ویژه تشکل‌های اسلامی و هیئات مذهبی با شرکت ۶ هزار و ۸۹۲ هیات مذهبی کشور برگزار شد.

دو هیئت مذهبی آران و بیدگل، برگزیده «مهرواره هوای نو»دو هیئت مذهبی آران و بیدگل، برگزیده «مهرواره هوای نو»

1402/07/24

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T