استاندار همدان:

روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین پیشران باشند

استاندار همدان:

روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین پیشران باشند

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان: نگاه در دولت مردمی وانقلابی به جایگاه روابط‌عمومی رفیع است.

روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین پیشران باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست صمیمی  با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان همدان، گفت: روابط عمومی سخنگوی هر سازمان است و باید جایگاه ویژه‌ای در مجموعه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی باید در شورای اصلی (معاونان) و اول دستگاه‌های اجرایی حضور داشته و از رویداد‌ها مطلع شود و نسبت به اقدامات و اتفاقات دستگاه بی‌تفاوت نباشد.

استاندار همدان با اشاره به حساسیت کار در روابط عمومی و اینکه این جایگاه را باید مهم دانست تاکید کرد: کارآمدترین افراد باید در روابط‌عمومی‌ها منصوب شوند.

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: نگاه در دولت مردمی وانقلابی به جایگاه روابط‌عمومی رفیع است.

وی ادامه داد: آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد جهاد تبیین و بیان کارکرد ساختار‌ها و سیستم اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی دستگاه اجرایی و آحاد مردم هستند و باید با استفاده از روش‌های نوین، اخبار دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانند؛ افزود: افرادی که به طرق مختلف به دنبال ناامید کردن مردم هستند، بی‌شک با دشمنان نظام و مردم همراهی می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: امروز وظیفه ما این است که در جنگ نابرابر با دشمن، تمام توان و امکانات خود را به کار بگیریم و نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را خنثی کنیم.

گفتنی است؛ مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان رضاویسی بعنوان عضو اصلی هیات رئیسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها در این نشست حضور داشت و در حوزه رسانه و نقش سازمان رسانه‌ای سپهر و روابط عمومی ستاد گزارشی ارائه کرد.

1402/07/25

تعداد بازدید: 6

T

T