مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

خبرگزاری مهر رسانه‌ای امین برای نظام جمهوری اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

خبرگزاری مهر رسانه‌ای امین برای نظام جمهوری اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: خبرگزاری مهر افتخار سازمان تبلیغات اسلامی و یک رسانه‌ امین برای نظام جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری مهر رسانه‌ای امین برای نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان در آئین تکریم و معارفه مدیران خبرگزاری مهر استان اصفهان اظهار داشت:خبر گزاری مهر برای سازمان تبلیغات اسلامی افتخار است و یک رسانه امین برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: کارخبرگزاری مهر  استان اصفهان با توجه به چالش‌هایی که در این استان وجود دارد کار بسیار سختی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نگاه ما به خبرگزاری مهر یک نگاه سلیقه‌ایی نبود، تصریح کرد: فعالیت ما در عرصه جهاد تبیین امید آفرینی است که از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام فوقی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید آفرینی برای جامعه است، عنوان کرد: خبرگزاری مهر با تولید محتوای خوب امید و اعتماد را برای همه اقشار جامعه ایجاد کند.

وی با اینکه مهمترین رسانه در اختیار جوانان، فضای مجازی است، گفت: خبرگزاری مهر یک رسانه ارزشی با ایجاد امیدواری در جامعه، جهاد تببین را انجام دهد.

در ادامه سید محمدمهدی رحمتی مدیرعامل خبرگزاری مهر اظهار داشت: کار خبر، اطلاع رسانی و صاحب رسالت بودن به منزله این است که قرار است پیامی را برسانیم و این خَلف انبیا و مرسلین بودن کاری است که رسالت و تکلیف الهی بوده و باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وی به نقش مؤثر رزمندگان و فرماندهان اصفهانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شاردن شرق شناس فرانسوی در سفرنامه خود درباره اصفهان روایت می‌کند که همنشینی اقوام و مذاهب مختلف در این شهر در اروپا هم اتفاق نمی‌افتد و مسئله مهمی است که درباره این شهر و استان با ریشه تاریخی، اگر مکتب نگارگری و مکتب خوش نویسی اصفهان وجود دارد حتماً مکتب رسانه‌ای اصفهان نیز داشته باشد زیرا این ویژگی‌ها خاص اصفهان است.

ایشان افزود : این زایندگی فرهنگ و هنر و تاریخ در اصفهان فرصتی است برای کشور و انقلاب اسلامی که باید برای تولید محتوا قدر بدانیم.

در این آئین که جمعی از مدیران استان اصفهان و خبرنگاران حضور داشتند، با قرائت حکمی مریم یاوری به طور رسمی به عنوان مدیر جدید خبرگزاری مهر نمایندگی استان اصفهان معرفی و از زحمات محمد مهدی شیخ صراف مدیر پیشین این خبرگزاری در اصفهان قدردانی شد.

1402/07/29

تعداد بازدید: 6

T

T