یادداشتی از قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی؛

پیام‌های یک مهمانی پرشکوه

یادداشتی از قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی؛

پیام‌های یک مهمانی پرشکوه

حضور گسترده مردم در مهمانی‌های پرشکوه کشوری و شهری، امیدواری مردم به آینده را نشان داده‌است و وظایف مسئولان کشور را دوچندان می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در سرمقاله جدیدترین شماره نشریه نهضت، از حضور گسترده مردم در مهمانی‌های پرشکوه کشوری و وحدت قومیت‌های مختلف نوشت.

برگزاری مهمانی پرشکوه امت احمد و حضور گسترده مردم کردستان به عنوان یک رویداد معنادار در سپهر فرهنگی و تبلیغی ایران اسلامی در ایام میلاد پربرکت رسول‌الله (ص) که مقارن با سالگرد اغتشاشات و فتنه سال گذشته دشمن بود، پیام‌های مختلفی را در برداشت؛ اولا دینداری و تعلق خاطر مردم به‌ویژه قوم غیور کرد را به نمایش گذاشت. 

ثانیاً دل‌بستگی مردم به وطن و امنیت و پیشرفت کشور را نشان داد. ثالثاً حیات و سرزندگی شبکه فرهنگی و تبلیغی این استان را ثابت کرد. رابعاً وفاداری مردم به انقلاب، شهدا و رهبری را نمایان کرد. خامسا امیدواری مردم به آینده را نشان داد و وظایف مسئولان کشور را دوچندان کرد.

به نظر می‌رسد اهتمام نهاد تبلیغ دین به برگزاری جشن‌های باشکوه دینی و توجه به نشاط و شادمانی عموم مردم که مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و معظم‌له در دیدار ۲۸ دیماه ۱۴۰۱ مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی از آن به شیرین‌کاری یاد نمودند، راهبردی است که در مقابل جنگ ترکیبی همه‌جانبه دشمنان اسلام و انقلاب می‌تواند باطن دین‌مدار ملت ایران را به همگان نشان می‌دهد و در تبیین حقایق نقش موثری ایفا نماید.

آن‌چه در خلال این رویداد بی‌سابقه فرهنگی اهمیت بنیادین دارد، معنادهی به ادبیات توحیدی رهبران انقلاب اسلامی و آرمان تمدن‌ساز امام خمینی (ره) یعنی شکل‌گیری امت واحده است؛ آرمانی که با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای مرحله به مرحله توسعه یافت و تثبیت شد و اکنون در طوفان مقاومت علیه دشمنان قسم‌خورده مسلمین نقش‌آفرین خواهد بود.

1402/08/06

تعداد بازدید: 3

T

T