۸ آبان| حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در آیین نام‌گذاری ساختمان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

ما به آرمان علی‌وردی مدیونیم/ خون کودکان شهید غزه مردم جهان را از خباثت صهیونیست‌ها آگاه کرد

۸ آبان| حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در آیین نام‌گذاری ساختمان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

ما به آرمان علی‌وردی مدیونیم/ خون کودکان شهید غزه مردم جهان را از خباثت صهیونیست‌ها آگاه کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین نام گذاری ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به نام «شهید آرمان علی‌وردی» گفت: کودک بی گناهی که در خون خودش غلتیده می‌تواند مانع هدایت مردم دنیا را بردارد و زمینه‌های از بین رفتن ظالمین را زودتر فراهم کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین نام گذاری ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به نام «شهید آرمان علی‌وردی» که صبح روز دوشنبه ۸ آبان ماه با حضور خانواده این شهید برگزار شد، گفت: امروز وقتی می‌خواهیم اسمی از جوان دهه هشتادی ببریم، ابتدا نام عزیزی به ذهنمان می‌آید که مسجدی، جهادی، اهل راهیان نور، اهل زیارت سیدالشهدا، اهل درس و اهل مواسات بود و دغدغه مردم داشت. 
 
وی افزود: این که در میان دهه هشتادی‌های ما، چنین کسانی روییده‌اند، نشانه خوبی است که این نهضت، حرف‌های زیادی برای گفتن و راه‌های زیادی برای پیمودن دارد. 
 
رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به نامگذاری این ساختمان، اظهار کرد: می‌بالیم به اینکه نام این شهید بلند آوازه بر سر در این مقر و پایگاه که قرار است محل حضور و روحیه گرفتن و طراحی کردن طلبه‌های جهادی و انقلابی، جوانان خوش فکر و دلسوز برای کار فرهنگ و رفع گرفتاری مردم باشد، بدرخشد. 
 
حجت‌الاسلام قمی شهادت را اتفاقی عمیق و بزرگ دانست و تصریح کرد: اصل شهادت، چون از جنس اتصال شدید نفس زکیه به عالم بالا است، قدرت وجودی شهید را افزایش می‌دهد. این که می‌گوییم ما مدیون شهدا هستیم، تنها مختص شهید امنیت نیست؛ اینکه او می‌تواند مانع تبیین و روشن شدن را از جوامع بشری بردارد، دِین بزرگتری به حیات روحی و معنوی و باطنی ما دارد و هرچه نفس پاک‌تر و زلال‌تر باشد، شعاع وجودی و آثار وجودی و رفع موانع، گسترده‌تر می‌شود. 
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تداوم جنایت رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: گاهی در غزه شهادت یک کودک و یک نوزاد، پرده‌هایی از جلوی چشم‌ها و ذهن‌ها کنار می‌زند تا همه دنیا ببینند که بنی اسرائیل همان بلایی را که فرعون بر سرشان آورده بود را بر سر مردم مظلوم و بیچاره غزه می‌آورند. این یعنی خداوند عالم کاری می‌کند که فرعون به دست خودش مضمحل شود و از بین برود؛ اکنون هم به دست این اشقیای صهیونیست اتفاقاتی را رقم می‌زند که اضمحلال آن‌ها تسریع شود؛ آن کودک بی گناهی که در خون خودش غلتیده می‌تواند مانع هدایت مردم دنیا را بردارد و زمینه‌های از بین رفتن ظالمین را زودتر فراهم کند. 
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان عنوان کرد: ما به آرمان علی‌وردی مدیون هستیم و افتخار می‌کنیم که مقر فرهنگی ما که فعالیت‌های آن توسط مردم انجام می‌شود، به این اسم مزین شده است و باور داریم که این اسم آثار خود را جاری خواهد کرد؛ تصور ما این است که این مسیر قدرتمندتر، گسترده تر، موثرتر با آثار وجودی وسیع‌تر، باید به وسیله گروه‌های جهادی و مردمی که توسط امثال آرمان علی‌وردی در آن فعالیت می‌کنند، استقرار و استمرار داشته باشد و می‌تواند پرده‌ها را کنار بزند و زمینه‌های ظهور و بروز نورانیت مردم را رقم بزند؛ هدف ما انجام کار نمادین نیست و قصد داریم تا التزامی به وجود بیاید تا در این مسیر موثر‌تر خادم مردم و شهدا و تمامی کسانی باشیم که می‌خواهند تبیین گری راه شهدا را جدی بگیرند. 
 
در این مراسم، حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، یک انگشتر به پدر شهید آرمان علی‌وردی اهدا کرد.

1402/08/09

تعداد بازدید: 3

T

T