با حضور کارشناسان بین‌المللی انجام شد؛

همایش بصیرتی طوفان‌ الأقصی در بندرعباس

با حضور کارشناسان بین‌المللی انجام شد؛

همایش بصیرتی طوفان‌ الأقصی در بندرعباس

همایش بصیرتی طوفان الاقصی با هدف بررسی زمینه ها، دلایل و پیامدهای عملیات طوفان‌الاقصی در بندرعباس برگزار شد.

همایش بصیرتی طوفان‌ الأقصی در بندرعباس

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همایش بصیرتی طوفان الأقصی شامگاه سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه با هدف بررسی زمینه‌ها، دلایل و پیامد‌های عملیات طوفان‌الاقصی با حضور مسعود اسداللهی کارشناس مسائل منطقه‌ای و بین‌الملل و مشاور سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تیسیر سلیمان، آزاده فلسطینی و عضو هیئت موسس کتائب قسام در قدس در بندرعباس برگزار شد.

در این همایش، تیسیر سلیمان، آزاده فلسطینی و عضو هیئت موسس کتایب قسام در قدس، چگونگی شروع عملیات طوفان الأقصی را تشریح کرد.

آماده عملیات دوم برای نابودی کامل رژیم‌صهیونیست هستیم

آزاده فلسطینی گفت: در مرحله اول با عملیات طوفان‌الاقصی هیبت و جایگاه این رژیم را در جهان حذف کردیم و آماده عملیات دوم برای نابودی کامل این رژیم هستیم.

تیسیر حمدان سلیمان، از منطقه مسجدالاقصی فلسطین اظهار کرد: ۲۰ سال در زندان رژیم صهیونیست بودم و عضو هیئت موسس کتاب قسام در قدس هستم.

این آزاده فلسطینی عنوان کرد: در حال حاضر در حال تجمیع نیرو‌های مقاومت از جوانان برای حمله‌های دوباره برای سرنگونی رژیم عاصب صهیونیستی هستم.

تیسیر حمدان سلیمان مطرح کرد: یکی از پیام‌های من برای تمامی مسلمین جهان این است که در حال حاضر نیاز مبرم به اسلحه داریم و آن چیزی که از لحاظ سیاسی اهمیت دارد وجود سلاح و افراد بیشتر است تا مانند سدی در برابر حملات اسرائیلی بایستیم.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول با عملیات طوفان‌الاقصی اولین ضربه سنگین را به اسرائیلی‌ها زدیم و هیبت و جایگاه این رژیم را در جهان حذف کردیم و آماده عملیات دوم برای نابودی کامل این رژیم هستیم.

اسداللهی در این همایش به تبیین ابعاد مختلف عملیات طوفان الأقصی پرداخت.

1402/08/10

تعداد بازدید: 4

T

T