آغاز همایش آموزشی «حافظان نور» در چهارمحال و بختیاری

آغاز همایش آموزشی «حافظان نور» در چهارمحال و بختیاری

همایش آموزشی «حافظان نور» با تدریس استاد محمدمهدی بحرالعلوم، حافظ بین‌المللی و مسئول دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم طی امروز و فردا در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز همایش آموزشی «حافظان نور» ویژه حافظان قرآن کریم در استان آغاز شد، جلسات آموزشی این همایش طی امروز و فردا در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر اظهار کرد: تقویت شبکه آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری یکی از مهم‌ترین اهداف سال جاری اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش اساسی و مهم حافظان در تقویت شبکه آموزش قرآن کریم، افزود: این افراد از جمله مهم‌ترین عضوهای شبکه آموزش قرآن به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه حافظان قرآن کریم همواره با خود معنویت به همراه دارند، ادامه داد: این افراد نسبت به سایر فعالان حوزه قرآن مسیر قوی‌تری را طی کرده‌اند بنابراین می‌توانند نقش بسزایی در پرورش افراد جدید در این حوزه داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر عنوان کرد: برنامه‌ریزی های لازم جهت برگزاری همایش «حافظان نور» در چهارمحال و بختیاری از حدود یک ماه پیش آغاز و مقرر شد این همایش با حضور استاد محمدمهدی بحرالعلوم برگزار شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی «حافظان نور» طی امروز و فردا در دو نوبت صبح و عصر با تدریس استاد بحرالعلوم برگزار خواهد شد که حافظان قرآن کریم، ممتحنین مجاز در سامانه حفظ عمومی و مدیران مراکز قرآنی مجری آزمون حفظ عمومی در استان از جمله شرکت‌کنندگان این همایش هستند.

انتهای پیام

1402/08/11

تعداد بازدید: 4

T

T