کارگاه آموزشی روایت برتر در اهواز برگزار شد

کارگاه آموزشی روایت برتر در اهواز برگزار شد

دومین دوره مهارت افزایی کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان خوزستان در آبان ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این کارگاه را مهارت افزایی کارشناسان روابط عمومی دانست و تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اساب و ابزار جهاد تبیین آموزش تکنیک‌های خبر نویسی و روایت گری است که با استفاده از اساتید و مربیان برجسته به هنر جویان انتقال داده می‌شود.

امینی موحد افزود: با هدف توجه به زیست بوم‌های منطقه‌ای خوزستان؛ هنر جویان این کارگاه را به سه بخش تقسیم کردیم و در قالب سه هفته آموزشی به صورت متمرکز مطالب تخصصی این حوزه را ارائه می‌کنیم.

وی حضور حرفه‌ای و توجه به اقتضائات در جنگ روایت‌ها را از ویژگی‌های مدیران برتر روابط عمومی دانست و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان نقش ویژه‌ای را برای مدیران روابط عمومی ادارات شهرستانی خود در نظرگرفته که مشارکت در دوره‌های آموزشی از مولفه‌های انتخاب مدیران شایسته می‌داند.

حجت الاسلام امینی موحد از صدور گواهی نامه پایان دوره آموزشی برای شرکت کنندگان این دوره خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مراکز آموزشی معتبر بنا شده در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون به نفرات برگزیده گواهی پایان دوره ارائه می شود.

1402/08/13

تعداد بازدید: 1

T

T