رئیس تبلیغات اسلامی گرگان:

مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان:

مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند، گفت: بیش از ۵۰۰ جلسه قرآن در جلسات خانگی قرآن و کرسی تدبر و تفسیر قرآن در سطح استان برگزار شد.

مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده در نشست بانوان فعالان قرآنی در بیت‌الزهرا(س) گرگان اظهار کرد: بیش از ۱۲ مؤسسه قرآنی و حدود ۱۰۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند. 
 
وی ادامه داد: از مهمترین فعالیت‌های این مؤسسات و خانه‌های قرآن، آموزش، ترویج و تبلیغ قرآن در سطوح مختلف از سطح اساتید تا دانش آموزش آموزی و دانشجویی است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه هر چقدر در مسیر قرآن و عترت و اندیشه‌های قرآنی گام برداریم به درستی عمل کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ جلسه قرآن در جلسات خانگی قرآن و کرسی تدبر و تفسیر قرآن در سطح استان برگزار کردیم.

وی با اشاره به این مطلب که جامعه ما در عصر حاضر بسیار نیازمند نگاه‌ها و فعالیت‌های قرآنی است، گفت: افرادی که ظرفیت و توان دارند با دریافت مجوز مؤسسه فرهنگی و قرآنی در میدان باشند و یک شهر، محله و روستا را با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تقویت کنند.

حجت‌الاسلام محمدزاده به مؤثر بودن برنامه‌های قرآنی در نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی قرآنی اشاره کرد وافزود: برنامه‌های موسسات قرآنی در حوزه ترویج فرهنگ و آموزش قرآن در سطوح مختلف تأثیر به‌سزایی دارد و انجام فعالیت‌های قرآنی از سوی این مراکز کمک بزرگی در رفع نیازهای جدی قرآن آموزان می‌کند.

وی یادآور شد: برنامه‌های قرآنی این مراکز بسیار ارزشمند و مؤثر است اما تداوم و استمرار این برنامه‌های قرآنی ضروری به شمار می‌آید چرا که امروز مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند.

1402/08/13

تعداد بازدید: 8

T

T