رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز:

فضای قرآنی در خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش رواج داده شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز:

فضای قرآنی در خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش رواج داده شود

حجت‌الاسلام حسین پور با بیان اینکه حوزه فعالیت‌های بانوان باید مستقل باشد، گفت: فضای قرآنی در خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش رواج داده شود.

فضای قرآنی در خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش رواج داده شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام حسین پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز درجلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت بسیاری در ترویج فرهنگ قرآنی دارد لذا بانوان بیش از گذشته با ورود بیشتر به مراکز فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش و تأثیرگذاری بیشتر در دانش آموزان به عنوان آینده سازان این جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت‌های بانوان باید مستقل باشد تا رشد پیدا کند، گفت: ما باید اگر استعداد و ظرفیتی داریم آن را گسترش دهیم و می‌توانیم فضای قرآنی را در بین خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش به صورت ویژه رواج دهیم.

حجت‌الاسلام حسین‌پور گفت: جمله نکاتی که باید در دستور کار هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی قرار بگیرد تأکید بر شبکه‌سازی، توسعه کنشگرهای مردمی و مسأله جهادتبیین در برنامه‌های قرآنی است و همچنین هیئت اندیشه‌ورز ایده‌پرداز حوزه‌های قرآنی بوده و بیشتر در این حوزه نسبت به تبادل افکار جامعه قرآنی مبادرت ورزد.

وی گفت: با توجه به اتفاقات و جبهه مقاومت در منطقه در حال حاضر وظیفه همه اقشار قرآنی برگزاری محافل قرآنی و نشان دادن چهره پلید رژیم صهیونیستی می‌باشد که بانوان قرآنی در این برنامه‌ها باید با تولید محتوا در فضای مجازی ایفای نقش کنند.

1402/08/15

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T