بنیاد هدایت | در جمع بانوان شبکه شریکه الامام مطرح شد؛

بانور؛ تلاشی برای زمینه‌سازی ظهور

بنیاد هدایت | در جمع بانوان شبکه شریکه الامام مطرح شد؛

بانور؛ تلاشی برای زمینه‌سازی ظهور

حجت الاسلام میرمحمدیان در جمع بانوان شبکه شریکة الامام گفت: مساجد همان نقاط ارتباطی هستند که اعضای جامعه را به هم پیوند می‌دهند و نقطه‌ای هستند که استخوان بندی این تمدن را در محله‌ها شکل می‌دهند.

بانور؛ تلاشی برای زمینه سازی ظهوربه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از راهیاران شبکه شریکه الامام از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند و سپس پای سخنان حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت نشستند و در پایان در نشست‌های تخصصی شرکت کردند.

حجت الاسلام میرمحمدیان در جمع بانوان شبکه شریکة الامام در این جلسه گفت: اگر هرکس در محله و روستا و شهر خود شروع به فعالیت کند و بر اساس نقشه راه پیش برود به سمت تمدن اسلامی خواهیم رفت. مساجد همان نقاط ارتباطی هستند که اعضای جامعه را به هم پیوند می‌دهند و نقطه‌ای هستند که استخوان بندی این تمدن را در محله‌ها شکل می‌دهند.  

وی افزود: خاصیت مسجد و مدل امامت این است که نقشه راه را به ما نشان می‌دهد و اگر ما نقشه را درست بدانیم هرجایی که باشیم و کار کنیم در مسیر تمدن سازی و مقدمه سازی ظهور قدم برداشته‌ایم.

حجت الاسلام میرمحمدیان در ادامه به نقش بانوان و آنچه در مهرواره بانور رقم خورد اشاره کرد و گفت: بانور یعنی بانویی که از جنس نور است؛ این بانو نقشه را بلد است و می‌داند که مسجد امام محور است و بر همین اساس فعالیت می‌کند. این‌ها بانوانی هستند که نقشه را فهمیده‌اند و عزم کرده‌اند در مسیر ظهور حركت كنند.
وی ادامه داد: یک روز کرونا است و کنش این بانو اجتماعی است و یک روز در برابر تمدن غربی که به دنبال فروپاشی خانواده است عزم می‌کند تا در مسیر استحکام خانواده و تعالی آن قدم بردارد و منازعات را ازبین ببرد و گاهی در دوره‌ای است که اساسی‌ترین جهاد، امیدآفرینی است، بانور در این مسیر تلاش می‌کند؛ روایت خوبی‌ها می‌کند و آن را نشر می‌دهد و بانور در زمان جهاد تبیین به تفکر دشمن هجوم می‌برد و تلاش می‌کند الگوی پیشروی زن را به رخ عالم بکشد.
مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان اینکه در مهرواره بانور ۳۶ هزار بانوی فعال پای کار آمدند خاطرنشان کرد: ما ۱۸ میلیون بانوی خانه دار داریم که اگر از هر ۱۰ نفر یکی در تیم بانور باشند و حاضر باشند روزی یک ساعت در فضای مجازی کار جهاد تبیینی کنند و یا خدمت دیگری در مسیر ظهور بردارند می‌توانند قدم‌های بزرگی در این مسیر تمدن سازی بردارند.

 

1402/08/15

تعداد بازدید: 1

T

T