مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

نسبت به تبیین درست واقعیت‌ها برای نسل جوان مسئول هستیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

نسبت به تبیین درست واقعیت‌ها برای نسل جوان مسئول هستیم

حجت الاسلام والمسلمین نجفی گفت: همه نسبت به تبیین درست واقعیت‌ها برای نسل جوان مسئول هستیم، باید در مقابل جامعه و خانواده‌ها احساس مسئولیت داشته باشیم.

همایش طلایه داران تبلیغ در ایلام برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همایش طلایه داران تبلیغ در سالن شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی شهر ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه مبلغان در جامعه امروز ما نقش محوری و هدایت گری دارند افزود: نیاز است مبلغان برای نقش آفرینی در جامعه متناسب با نیازها، آموزش‌های به روز را فرا گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: درحال حاضر جامعه ما نیاز به جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف دارد و نقش مبلغان در این عرصه بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با روش‌های مختلف رسانه‌ای برای جوانان ما شبهه ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: باید با روش‌های به روز نسبت به رفع شبهه برای جوانان اقدام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در قضیه غزه دشمنان به راحتی حق و باطل را عوض کردند، بنابراین مبلغان باید با توانمندی‌های خود نسبت به شبهات جوانان پاسخ منطقی دهند.

وی گفت: همه نسبت به تبیین درست واقعیت‌ها برای نسل جوان مسئول هستیم، باید در مقابل جامعه و خانواده‌ها احساس مسئولیت داشته باشیم.

در ادامه این برنامه از برگزیدگان مهرواره هوای نو تجلیل به عمل آمد.

1402/09/05

تعداد بازدید: 3

T

T