رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار:

هیئت های مذهبی الگوهای برتر را معرفی کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار:

هیئت های مذهبی الگوهای برتر را معرفی کنند

حجت الاسلام جمادیان عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی موظف هستند تا الگو‌های برتر را شناسایی و معرفی کنند.

هیئت های مذهبی الگوهای برتر را معرفی کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعدالله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، در گفتگویی درباره ارائه الگو‌های شاخص برای جوانان اظهار داشت: هیات مذهبی هر شهرستان موظف هستند علاوه بر پرداختن به مناسبت مذهبی با برنامه ریزی هدفمند، الگو‌های شاخص و برتر را شناسایی و جوان در راستای این الگو‌های شاخص برای سبک زندگی خود ترغیب بنمایند.

حجت الاسلام جمادیان عنوان کرد: یکی از فضا‌هایی که هویت نوجوان امروزی در آن شکل می‌گیرد فضای مجازی است، زیرا امروزه نوجوانان غیرازهویت واقعی‌شان یک هویت مجازی هم دارند که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد و با اختیار خود می‌توانند آن را تغییر دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، تصریح کرد: مهمترین مسئله‌ای که امروز در حوزه نوجوانان و جوانان با آن مواجه هستیم معضل بزرگ فضای مجازی است؛ فضای مسموم و و موهومی که با یک دنیا آسیب، زمینه سقوط و انحطاط جوان ما را فراهم می‌کند.

جمادیان در ادامه پیوند مدرسه و خانه را برای فراهم کردن بستر موفقیت جوان امروز ضروری دانست و ابراز داشت: بی شک اگر مدرسه و خانه همگام با هم پیش بروند زمینه شکوفایی نسل امروز فراهم می‌شود.

1402/09/15

تعداد بازدید: 3

T

T