نقش مادر، تربیت فرزند شایسته، برای کادرسازی در جامعه اسلامی است

نقش مادر، تربیت فرزند شایسته، برای کادرسازی در جامعه اسلامی است

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مادر به عنوان چراغ راه برای تربیت فرزندان است که هرچه نور هدایت و تربیت این چراغ پررنگ‌تر باشد قطعاََ فرزندان صالح و نقش آفرینی را به جامعه اسلامی تقدیم کرده است.

نقش مادر،تربیت فرزند شایسته،برای کادرسازی در جامعه اسلامی استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، میثم کهزادی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره در جمع بانوان فعال فرهنگی و تشکل‌های دینی مردمی شهرستان بدره گفت: مادر به عنوان چراغ راه برای تربیت فرزندان است که هرچه نور هدایت و تربیت این چراغ پررنگ‌تر باشد قطعاََ فرزندان صالح و نقش آفرینی را به جامعه اسلامی تقدیم کرده است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره افزود: حضرت زهرا (س) در عرصه‌های مختلف جامعه حضور و ایفای نقش می‌کرد و این شخصیت جامع برای ما و بویژه زنان و بانوان جامعه الگوست و ما باید از شخصیت جامع و از ابعاد مختلف شخصیت ایشان درس گرفته و برای رسیدن به تربیت جامع، متوازن و رسیدن به قله‌های کمال تلاش کنیم.

کهزادی افزود: مادران باید برای تربیت فرزندان و اعضای خانواده تلاش کنند، زیرا جایگاه مادر بسیار رفیع است و در منظومه معارف اسلامی تاکیدات زیادی به مقام مادر و پدر شده و دلیل آن تربیت کادر برای جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مادر در خانه کادرسازی و نیروسازی می‌کند و در این جهت رنج و سختی‌های را تحمل می‌کند و نتیجه کار او با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

این کارشناس اداره تبلیغات شهرستان بدره خاطر نشان کرد: تاثیر کار مادر در گذشت زمان مشخص خواهد شد و باید با مدیریت محیط خانه انسان‌هایی را تربیت کند که برای آینده کشور مفید باشند.

1402/09/17

تعداد بازدید: 4

T

T