حجت الاسلام فردآقایی مطرح کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی فرزندآوری در خوزستان

حجت الاسلام فردآقایی مطرح کرد:

برگزاری کارگاه آموزشی فرزندآوری در خوزستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این اداره کل با همکاری بهداشت استان، کارگاه آموزشی در زمینه سلامت خانواده و فرزندآوری در استان برگزار کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی فرزندآوری در خوزستانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احسان فرد آقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های سلامت روانی و سلامت معنوی خانواده‌ها، مسأله جمعیت و فرزندآوری است. همچنین با توجه به ضرورت پرداختن به مسأله مهم سلامت خانواده‌ها، مدتی است بنا شده سیاست‌های کشور پیرامون قانون جوانی جمعیت نسبت به مقوله فرهنگ سازی، اندیشه نخبگان و موثران جامعه قدم‌هایی در این زمینه‌ها برداشته و اقدام‌های ایجابی و عملیاتی صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: با تعامل و اجرای طرح مشترک این اداره کل و معاونت بهداشت خوزستان، کارگاه آموزشی رویش با موضوع حل گره‌های ذهنی و پاسخ به سوال‌ها، پرداختن به نظام مسائل جمعیت و فرزندآوری خانواده‌های ایرانی با حضور "صالح قاسمی" پژوهشگر فعال، استاد حوزه جمعیت و مؤلف کتاب جنگ جهانی جمعیت در اهواز برگزار شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه ویژه پرسنل و کادر بهداشت خوزستان اعم از بهورزان، مراقبین سلامت، مراقبان ماما و پزشکان حاضر در شبکه بهداشت با ظرفیت ۶۰۰ نفر مختص بهداشت شرق اهواز در ۲ زمان صبح و عصر برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در ۲ نشست چهار ساعته، موضوع‌ها و نظام مسائل جمعیت فرزندآوری، نحوه تعامل و اصلاح نظام ارجاع مراجعان و خانواده‌ها در مراجعه به شبکه بهداشت مورد نقد، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت، مسأله‌ای که امروز به شدت نیازمند آن هستیم.

حجت الاسلام فرد آقایی بیان کرد: ما معتقد هستیم بیش از اینکه مسأله جمعیت و فرزندآوری یک مسئله سیاسی و یا حاکمیتی باشد، بی شک با سلامت خانواده، رشد و تعالی خانواده، پیشرفت و ایجاد نشاط در خانواده‌ها ارتباط مستقیمی دارد.

1402/09/17

تعداد بازدید: 4

T

T