معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئات مذهبی باید جریان‌ساز و گفتمان‌ساز باشند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئات مذهبی باید جریان‌ساز و گفتمان‌ساز باشند

حجت‌الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه هیئات مذهبی باید جریان‌ساز و گفتمان‌ساز باشند، گفت: هیئات مذهبی سنگر تمدن‌ساز و جهاد تبیین و سرمایه‌ای بزرگ برای نظام و انقلاب هستند.

هیئات مذهبی باید جریان‌ساز و گفتمان‌ساز باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در نشست فصلی شورای هیئات مذهبی استان گلستان که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: بستر آغاز دوره جدید راهبری هیئات مذهبی فراهم شده و قرار است کارها تشکیلاتی، شبکه‌ای و با استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی پیگیری و انجام شود.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: با توجه به جنگ ادراکی و شناختی و تقابل تمدنی جبهه حق با جبهه استکباری، لازم است که از ظرفیت مهم راهبری هیئات مذهبی استفاده کنیم تا کارها منسجم‌تر، هماهنگ‌تر و با هم‌افزایی بیشتر پیش برود.
 
وی افزود: تشکیل کارگروه‌های تخصصی و تقسیم‌بندی وظایف کارگروه‌ها در ذیل شورای هیئات مذهبی کار مبارکی است و می‌توان از ظرفیت آن در تقابل و مواجهه به دشمن در جنگ روایت‌ها استفاده کرد.
 
حجت‌الاسلام دیلمی هیئات مذهبی را سنگر تمدن‌ساز و جهاد تبیین و سرمایه‌ای بزرگ برای نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: عقلانیت نهاد هیئت و برنامه‌ریزی فرهنگی در قالب عملیات‌های فرهنگی موضوع مهمی است که از توان نخبگان و فرهیختگان نیز استفاده خواهد شد.
 
وی افزود: در برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده از ظرفیت هیئت، نوآوری و خلاقیت حرف اول را می‌زند؛ بنابراین لازم است تا هیئت‌ها بر نظام مسائل شهرستان خود اشراف داشته باشند و نقاط ضعف و قوت را بشناسند.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد: برای مواجهه با دشمن نیازمند کار هوشمندانه، دقیق و هدفمند هستیم. اگر می‌خواهیم در برخورد با دشمن اثرگذار باشیم باید طرح و ابتکار در جلسات و اندیشه خود داشته باشیم.
 
وی با بیان این مطلب که هیئت مذهبی باید جریان‌ساز و گفتمان‌ساز باشد، اضافه کرد: مناسبت‌های ملی و مذهبی، ماه‌های محرم و صفر، ایام فاطمیه و ... فرصت بی بدیلی برای جریان‌سازی و گفتمان‌سازی است.
 
منبع: خبرگزاری شبستان

1402/09/19

تعداد بازدید: 5

T

T