ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین است

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین است

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین است و باید پرشور‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، میثم کهزادی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره درجمع مدیران و مربیان پرورشی گفت: مناسبتهای مذهبی و انقلابی فرصت مناسبی برای تعمیق دینی وعقیدتی است و باید با برنامه ریزی و هماهنگی لازم، از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و لزوم گرامیداشت بهتر این ایام، افزود: باید از همه ظرفیت ها در این خصوص استفاده شود و طوری برنامه ریزی نماییم که  خروجی این مراسم، ترویج و گسترش فرهنگ و سنت فاطمی باشد، و این مسئله ای است که جامعه شدیدا به آن نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه روزهای ارزشمند و پرفیضی است و دسته‌های عزاداری باید مانند روزعاشورا و تاسوعا به سوگواری وعزاداری بپردازند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره افزود: ایام فاطمیه بهترین فرصت و زمانی است برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین، که دلسوزان و آگاهان با توجه به این برهه زمانی می توانند به آن توجه کنند.

وی افزود: آن بانوی مجاهد، با خطبه فدکیه شیوه نامه جهاد تبیین خود را ترسیم کرد و اینکه امروز باید با نگاه به این الگوی شاخص در جریان اجتماعی نقش ایفاء کنیم و بی تفاوت نباشیم.

1402/09/22

تعداد بازدید: 4

T

T