حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد:

برگزاری دورهمی‌های کتاب در اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد:

برگزاری دورهمی‌های کتاب در اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مشغله‌های کاری برای حفظ اتصال و ارتباط نیرو‌ی انسانی با کتاب و مباحث معرفتی و فکری، روز‌های دوشنبه در هفته به برگزاری دورهمی کتاب اختصاص پیدا کرده است.

برگزاری دورهمی‌های کتاب در اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ارتقا معرفتی و فکری سرمایه انسانی در این اداره کل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به مشغله‌های کاری معمولا افراد فرصت زیادی برای مطالعه ندارند بنابراین برای حفظ اتصال و ارتباط نیرو‌های انسانی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های استان با کتاب و مباحث معرفتی و فکری روز‌های دوشنبه در هفته به برگزاری دورهمی کتاب اختصاص پیدا کرده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون ۸۹ جلسه دورهمی کتاب در این اداره‌ کل برگزار شده است، ادامه داد: در ابتدا یک کتاب معرفی شده و بخشی از آن در روز یکشنبه به عنوان موضوع بحث هفته جاری مشخص و به افراد اطلاع‌رسانی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی عنوان کرد: صبح روز دوشنبه موعد ثابت برگزاری دورهمی کتاب در اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری است که بخشی از کتاب که مطالعه شده به مباحثه و گفتگو گذاشته می‌شود همچنین سوالاتی که پیرامون محتوا وجود دارد پاسخ داده می‌شود که این اقدام هم جهت و هم فکر شدن نیرو‌های انسانی را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون کتاب‌های متعدد در حوزه‌های گوناگون اعم از اعتقادی، سیاسی، تاریخی، اجتماعی و... مورد مطالعه قرار گرفته و درحال حاضر نیز کتاب مستورا با موضوع حفظ آیات موضوعی قرآن کریم مورد مطالعه و بررسی قرار دارد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از دیگر از اقداماتی که در دورهمی‌های کتاب انجام می‌شود بحث و گفتگو پیرامون مسائل روز است برای مثال قانون جوانی جمعیت یکی از موضوعاتی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی یادآور شد: با توجه به تاثیر کتابخوانی و بحث و گفتگو پیرامون مسائل روز در ارتقا و پیشرفت نیرو‌های انسانی و اهمیت انس با کتاب و بالا رفتن سرانه مطالعه در کشور لازم است اجرای طرح‌های مشابه دورهمی‌های کتاب در ادارات و سازمان‌های چهارمحال و بختیاری و سراسر کشور مورد توجه قرار بگیرد.

1402/10/05

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T