حجت‌الاسلام آقاتهرانی مطرح کرد:

موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی در اشاعه هنر دینی / سازمان تبلیغات آبروی نظام است

حجت‌الاسلام آقاتهرانی مطرح کرد:

موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی در اشاعه هنر دینی / سازمان تبلیغات آبروی نظام است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هنر واقعی در دین است و ارائه هنر دینی به جامعه می‌تواند بخش زیادی از نیاز‌های جامعه را پاسخگو باشد. خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه بسیار موفق بوده و توانسته از هنر به‌عنوان یک ابزار قوی برای انتقال مفاهیم مختلف استفاده کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از اعضای این کمیسیون، با حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان در محل یادمان هفتم تیر در مجموعه فرهنگی سرچشمه، با اشاره به پیشرفت‌های سازمان تبلیغات در زمینه تبلیغ و ترویج احکام و قوانین اسلام اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در حوزه مأموریت‌های خود پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند. به‌ویژه آن‌که سازمان تبلیغات در مشارکت با نهاد‌های مختلف برای اقدامات بزرگ و جریان‌ساز موفقیت خوبی داشته است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی اقدامات مهمی در جهاد تبیین، هدایت، سازماندهی و نظارت بر تبلیغات دینی و مردمی داشته و در جهت اشاعه معارف و فرهنگ انقلابی به پیشرفت‌های خوبی دست‌یافته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نقش سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر را بسیار مؤثر دانست و افزود: باید توجه داشت که دین ظرفیت بسیار خوبی برای آثار و تولیدات هنری به دست ما می‌دهد و ارائه هنر دینی به جامعه می‌تواند بخش زیادی از نیاز‌های جامعه را پاسخگو باشد. خوشبختانه سازمان تبلیغات در این زمینه بسیار موفق بوده و توانسته از هنر به‌عنوان یک ابزار قوی برای انتقال مفاهیم مختلف استفاده کند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با عنایت به تلاش‌های حجت الاسلام قمی در سازمان تبلیغات، او را فردی فعال و انقلابی دانست و تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آبروی نظام است و همان‌طور که رهبر انقلاب در فرمایشات‌شان به نقش و اهمیت جدی و خدمات و برکات این مجموعه اشاره کرده‌اند، ما نیز به نوبه خود دوست داریم که این سازمان به‌عنوان اصلی‌ترین متولی ترویج و تعمیق فرهنگ دینی در نظام جمهوری اسلامی همیشه موفق‌ترین، بهترین و پاسخگوترین در زمینه فرهنگ و ابعاد مختلف فرهنگی باشد.

منبع: کیهان

1402/10/05

تعداد بازدید: 3

T

T