حجت الاسلام گروسی مطرح کرد؛

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته نکوداشت مقام زن

حجت الاسلام گروسی مطرح کرد؛

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته نکوداشت مقام زن

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفتگوئی از برنامه ریزی جهت برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته نکوداشت مقام مادر در سالروز میلاد گهربار حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفتگوئی اهم برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای گرامیداشت بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را تشریح کرد.

وی در ادامه بیان داشت: تدوین شیوه نامه تبلیغی و تاکید بر انجام سخنرانی گسترده شبکه تبلیغ پیرامون ابعاد نورانی شخصیت حضرت زهرا (س) و تجلیل از همسران پرسنل، تعداد ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در شهر نهاوند و بخش‌های ۴ گانه  مرکزی، فیروزان، گیان، زرین دشت  با همکاری  ستاد نهضت بانوان اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و کانون مدحان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌ها و موسسات قرآنی، و گردهمایی بانوان تاثیر گذار در حوزه دین و فرزند آوری و همچنین انجام تبلیغات در فضای محیطی و مجازی با تولید محتوای دینی و تجلیل از مادران و همسران شهدای دفاع مقدس بانوان موفق در حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‌های این اداره در هفته نکو داشت مقام زن و گرامیداشت سالروز میلاد گهر بار حضرنت زهرا (س) می‌باشد.

حجت الا سلام گروسی تبیین سبک زندگی فاطمی را از جمله راهکار‌های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برشمرد و گفت: از تمام توان اداره تبلیغات اسلامی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن در کم رنگ نمودن حجاب و غیرت فاطمی استفاده خواهیم کرد چرا که جامعه امروز نیازمند ترویج بیشتر شعائر اسلامی و روشنگری و عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است.

1402/10/06

تعداد بازدید: 4

T

T