مدیرکل اداره کل تبلیغات همدان؛

نهم دی روز لبیک به امام جامعه است

مدیرکل اداره کل تبلیغات همدان؛

نهم دی روز لبیک به امام جامعه است

حجت الاسلام مهدی ارتقایی گفت: نهم دی مردم با هدف حمایت از ولایت به صحنه آمدند و حماسه‌ای کم نظیر خلق کردند.

نهم دی روز لبیک به امام جامعه است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آفرینی ولایت مداران ایران اسلامی در نهم دی ماه، گفت:نهم دی مردم با هدف حمایت از ولایت به صحنه آمدند و حماسه‌ای کم نظیر خلق کردند همانطوری که در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، در حمایت از مردم مظلوم غزه و دیگر حماسه حضور امسال نیز مردم انقلابی با حضور چشم گیر و با بصیرت خود، عاشورایی دیگر برپا کردند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی گفت: امروز از عمر حماسه ماندگار نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» یک دهه خواهد گذشت؛ روزی که با شعار محوری «ولایتمداری، بصیرت و استقامت» جزو رموز ماندگاری انقلاب اسلامی شده است و به تعبیر برخی حالا دیگر می‌توان این روز را «انقلاب سوم در ایران» دانست. نهم دی اوج دیانت، بصیرت و دشمن شناسی امت را در برابر تندبادهاو طوفان‌هایی که با هدایت دشمنان بر پیکره انقلاب می‌وزد را نشان داد و مردم نیز در مقابل این اقدامات بار دیگر نشان دادند که یک لحظه هم از پای نخواهند نشست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: ملت ایران نشان دادند هر زمان احساس خطر کنند و متوجه شوند دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور و نظام است شمشیر را از رو بسته وارد میدان می‌شوند. در روز ۹ دی نیز حماسه بزرگ ملی اتفاق افتاد و مردم ثابت کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدای گرانقدر ماست، را پاس می‌دارند.

وی افزود: نخستین ویژگی این حماسه مردمی، بصیرت بود؛ زیرا پس از اینکه مردم در هفتم دی متوجه شدند شعائر حسینی مورد حمله قرار گرفته و معترضان و هتاکان حتی به امام حسین (ع) و نماد‌های عاشورا هم رحم نکردند، متوجه شدند نقشه دشمن، دین‌زدایی است، انتخابات بهانه است و کسانی که پشت پرده اغتشاشات و فتنه ۸۸ هستند اعتقادی به اصل انقلاب و آرمان‌ها ندارند؛ بنابراین مردم به محض پیدا کردن بصیرت به میدان آمدند.

 حجت الاسلام ارتقایی راز ماندگارى این انقلاب، اتکاى به ایمان دانست و افزود: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی قطعا اتکاى به خدا بوده  لذا شما مى‌بینید آن روزى که توده‌ى عظیم مردم در سرتاسر کشور احساس کنند که دشمنى‌اى متوجه انقلاب است، احساس کنند که دشمنىِ جدى‌اى وجود دارد، بدون فراخوان حرکت میکنند مى‌آیند. روز نهم دى شما دیدید در این کشور چه اتفاقى افتاد و چه حادثه‌اى پیش آمد. دشمنان انقلاب که همیشه سعى میکنند راهپیمائى‌هاى میلیونى را بگویند چند هزار نفر آمده‌اند - تحقیر کنند، کوچک کنند - اعتراف کردند و گفتند در طول این بیست سال، هیچ حرکت مردمى‌اى به این عظمت در ایران اتفاق نیفتاده است؛ این را نوشتند و گفتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه افزود: این حضور مردمی به همه عالم ثابت کرد مردم ایران در همه بزنگاه‌ها پشت نظام اسلامی هستند، آرمان‌های اسلامی و شیعی برای آن‌ها خط قرمز است و با وجود گرایش‌های سیاسی مختلف، همیشه در میدان حاضر و مدافع انقلاب و اسلام هستند. همان‌طور که خدای متعال می‌فرماید: «فذکر ایام الله» ایام‌الله را یادآوری کنید، حماسه نهم دی ۸۸ به تعبیر رهبر معظم انقلاب جزو ایام‌الله است و باید هر سال مورد تکریم قرار گیرد و یادآوری شده و برای آن بزرگداشت گرفته شود تا ولایتمداری، بصیرت و غیرت مردم ایران به جهانیان یادآوری شود.

1402/10/09

تعداد بازدید: 4

T

T