به همت سازمان هیئات و تشکل ها؛

دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی همدان برگزار شد

به همت سازمان هیئات و تشکل ها؛

دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی همدان برگزار شد

مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئات و تشکل‌های دینی استان همدان گفت: از برگزاری دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی همدان خبر داد.

دوره توانمندسازی «ماه» ویژه مدیران هیأت‌های مذهبی همدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی اسدی مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی استان همدان گفت: دوره توانمندسازی «ماه» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برای معرفت و مهارت‌افزایی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی درآوردگاه تمدنی در سراسر کشور برگزار می‌شود. این دوره به هیأت‌هایی اختصاص دارد که ظرفیت اصلی خود را می‌دانند و در جامعه پیرامون خود کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند.  

اسدی با اشاره به لزوم برپایی دوره افزود: دوره توانمندسازی ماه به منظور معرفت افزایی و انسجام بیشتر و به منظور استفاده و انتقال تجربیات موفق و موثر تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی که دارای شاخه‌های چهارگانه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند تشکیل شده است.

وی در باب ویژگی‌های این دوره افزود: می‌توان به استفاده از توان علمی و تجربه عملی اساتید برجسته کشور، ارائه مدرک معتبر کشوری و همچنین بهره‌مندی از مزایای ویژه شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد.  

مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی در ادامه گفت: تشکل‌ها یا هیئت‌هایی که دارای فعالیت‌های مختص مدیریتی و منابع انسانی، بخش تربیت نوجوان و جوانان، بخش خواهران و بخش رسانه هستند مخاطبین این دوره می‌باشند.

علی اسدی در خصوص نحوه و کیفیت دوره افزود: در این دوره که ۱۴۰ نفر از اعضای تشکل‌های دینی وهیئت‌های شاخص استان حضور داشتند و از از اساتید مجرب کشوری و استانی دریافت معارف و مهارت نموده و به انتقال تجربیات موفق خود و بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مبتلا به فرهنگی و اجتماعی و نموده و راهکار‌های مناسب رفع مشکلات فرهنگی را مورد بحث قرار دادند.

مسئول شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی گفت: با تدابیر صورت گرفته، مقرر شده است که بعد از اتمام دوره حضوری، ادامه این دوره به‌صورت مجازی ادامه یافته و هم‌زمان با برگزاری دوره‌های مجازی، با اعزام کارشناس راهبر از آموزش‌های مجازی و پروژه‌های آموزشی، پشتیبانی به عمل آید.

این دوره با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی در مورخ ششم الی هشتم دی ماه در استان برگزار گردید.

1402/10/10

تعداد بازدید: 6

T

T