رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کیار و فارسان تصریح کرد:

برگزاری اردوی جهادی تبلیغی در منطقه مشایخ چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کیار و فارسان تصریح کرد:

برگزاری اردوی جهادی تبلیغی در منطقه مشایخ چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کیار و فارسان گفت: حضور در مدارس، برگزاری نشست با دانش‌آموزان، پاسخ به شبهات، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس، حضور در مساجد، اقامه نماز جماعت، قرائت دعا و سخنرانی در مساجد از جمله برنامه‌هایی است که در این اردوی جهادی تبلیغی انجام شد.

برگزاری اردوی جهادی تبلیغی در منطقه مشایخ چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن چراغی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کیار و فارسان با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی تبلیغی در این شهرستان‌ها، اظهار کرد: سال گذشته این اردو‌ها در منطقه بازفت برگزار و برنامه‌هایی در مدارس و مساجد این منطقه اجرا شد.

وی افزود: در سال جاری گروه جهادی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کیار و فارسان به منطقه مشایخ اعزام شدند و در مدارس عشایری این منطقه حضور پیدا کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کیار و فارسان ادامه داد: حضور در مدارس، برگزاری نشست با دانش‌آموزان، پاسخ به شبهات، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس، حضور در مساجد، اقامه نماز جماعت، قرائت دعا و سخنرانی در مساجد از جمله برنامه‌هایی است که در اردو‌های جهادی تبلیغی انجام می‌شوند.

حجت‌الاسلام چراغی با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهادی تبلیغی در منطقه مشایخ، عنوان کرد: در این اردو هفت مبلغ حضور داشتند که از حوزه علمیه امام صادق (ع) فارسان بودند و پس از ورود به منطقه، مبلغان با تقسیم کار از دوپلان تا معدن در مدارس و روستا‌ها حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم کاظمی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این اردوی جهادی تبلیغی حضور داشتند و در مدرسه دبیرستان دوره اول شبانه‌روزی دورک اناری اقدام به برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کیار و فارسان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در اردوی جهادی تبلیغی منطقه مشایخ، تصریح کرد: این محفل با حضور دانش‌آموزان و قاری قرآن کریم به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 حجت‌الاسلام چراغی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا ایام پایان هفته اردو‌های جهادی و تبلیغی در روستا‌هایی که روحانی و امام جماعت حضور ندارد برگزار شوند.

1402/10/10

تعداد بازدید: 4

T

T