به همت اداره تبیلغات شهرستان نهاوند؛

گردهمائی بزرگ کنشگران جهاد تبیین برگزار شد

به همت اداره تبیلغات شهرستان نهاوند؛

گردهمائی بزرگ کنشگران جهاد تبیین برگزار شد

با حضور گسترده اقشار تاثیر گذار در حوزه فرهنگی و مذهبی گردهمائی بزرگ کنشگران جهاد تبیین در شهرستان نهاوند باسخنرانی دکتر سید محمد حسین راجی برگزار شد.

گردهمائی بزرگ کنشگران جهاد تبیین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند صبح یکشنبه ۱۰ دی ماه جاری در گفتگوئی ضمن گرامیداشت ایام هفته بصیرت گزارشی از برگزاری همایش بزرگ کنشگران و اقشار تاثیر گذار در حوزه جهاد تبیین خبر داد.

وی یادآور شد در این همایش حجت الاسلام دکتر راجی از اساتید حوزه و دانشگاه جهت ایراد سخنرانی و تبیین مبانی و شاخص‌ها و مولفه‌های جهاد تبیین و بیان راهبرد‌های اصلی در حوزه جمعیت و فرزند آوری، تحکیم بنیاد خانواده، بصیرت و ولایتمداری، استکبارستیزی، و همچنین مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات، با دعوت اداره تبلیغات اسلامی  به شهرستان نهاوند سفر کرد.

حجت الاسلام گروسی افزود:  همایش بزرگ کنشگران و تاثیر گذاران حوزه دین و فرهنگ  در شامگاه ۹ دی ماه  درسالن اجتماعات حوزه علمیه معصومیه نهاوند باحضور ۱۸۰ نفر از کنشگران مبلغین و مبلغات، مداحان، فعالین قرآنی، هیئت امنای مساجد، اساتید حوزه و دانشگاه و تنی چند از مربیان تربیتی و مشاورین حوزه جوانان برگزار شد و در این مراسم دکتر راجی در جمع حاضرین به ایراد سخنرانی پرداخت.

1402/10/10

تعداد بازدید: 8

T

T