مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رژیم صهیونیستی در تلاش برای پاک کردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ذهن مردم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رژیم صهیونیستی در تلاش برای پاک کردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ذهن مردم است

حجت‌الاسلام طاهری گفت: اسرائیل از باقی مانده سیستم داعش و گروه‌هایی که از جریان مقاومت و به صورت خاص از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آسیب دیده‌اند برای پاک کردن تصویر این فرمانده بزرگ از ذهن مردم استفاده می‌کند.

رژیم صهیونیستی در تلاش برای پاک کردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ذهن مردم است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه هولناک تروریستی در جوار مزار پرنور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما برای هر تبیین به یک تحلیل صحیح از وقایع نیاز داریم و بعد از این تحلیل می‌توانیم به تبیین صحیح موضوع که وظیفه همگی است برسیم.

وی با بیان اینکه مسئله درگیری با رژیم صهیونیستی و آمریکا یک موضوع بسیار جدی است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود به افول آمریکا اشاره داشتند همچنین ایشان فرمودند "تا چند سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت" بنابراین هرچه به مرگ این جریانات نزدیک می‌شویم شدت درگیری‌های چندجانبه ما اعم از ترکیبی، شناختی و... افزایش خواهد یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای یافتن یک خط در تحلیل‌های خود باید ذیل فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله را به پیش ببریم و مغز‌های مفسد، شرور و دست‌های خبیثی که به خون هم‌وطنان ما آلوده شده قطع کنیم که یکی از راه‌های دستیابی به این موضوع نیز جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: ما باید به این موضوع که در مسیر جنگ‌های نوین قرار گرفته‌ایم اعتقاد پیدا کنیم و بدانیم عمده این مبارزات شناخت، ذهنیت، مردم‌سالاری دینی و اجتماع مردم را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به آخرین شرایط منطقه پس از انجام عملیات طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی، اضافه کرد: اسرائیل درحقیقت قصد داشت نوار غزه را درگیر نوعی مرگ تدریجی کند، اما وارد یک عملیات سخت شد که در این عملیات بالغ‌بر ۲۴ هزار نفر از جریان مقاومت به ویژه در شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پس از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه این رژیم توسط افکار عمومی در سراسر جهان محکوم شد و مردم کشور‌های اروپایی و کشور‌هایی که حامی رژیم صهیونیستی بودند علیه اسرائیل اقدام کردند همچنین در سازمان ملل به جز آمریکا هیچ حامی برای اسرائیل باقی نمانده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری یادآور شد: اسرائیل و آمریکا اطلاع داشتند که پشت تمامی قضایای ذکر شده دست پر قدرت جمهوری اسلامی ایران و اقداماتی که جریان مقاومت به رهبری، زمینه‌سازی و توانمندسازی حاج قاسم سلیمانی و سربازان ایشان ایجاد کردند قرار دارد.

وی بیان کرد: اسرائیل و آمریکا قصد داشتند افکار عمومی که برعلیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته بود را به سمت دیگری سوق دهند بنابراین اقدام به ترور فرماندهان جریان مقاومت از جمله سید رضی موسوی و برخی از فرماندهان حماس کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین ایام جریان پرقدرت یمن به صورت جدی شریان اقتصادی اسرائیل را مورد هدف قرار داده و از عبور کشتی‌های حمل بار مرتبط با این رژیم جلوگیری می‌کرد در این شرایط اسرائیل باید اقداماتی انجام می‌داد تا افکار عمومی جهان را به سمت دیگری سوق دهد و همچنین مشکل اقتصادی خود و عبور کشتی‌های حمل بار را رفع کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری ادامه داد: براساس شواهد موجود برنامه‌هایی از سوی اسرائیل و آمریکا برای مقابله با جریان مقاومت در یمن وجود دارد که باید منتظر بمانیم چراکه در آینده اخباری درخصوص این موضوع منتشر خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در حوزه تفکر و تمدن اسلامی اتفاقات مثبتی درحال رخ دادن است همچنین موج حق خواهی و اسلام‌گرایی در دنیا درحال رشد است بنابراین نوعی حس اقتدار و غرور ملی در جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت شکل گرفت و همین امر موجب شد رژیم صهیونیستی اقداماتی را رقم بزند تا این موضوعات فروکش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: درحقیقت مقابله با حس عزت‌خواهی و غرور ملی مردم و جریان مقاومت در سرتاسر دنیا یکی از مسائلی است که به نظر می‌رسد اسرائیل درحال پیگیری آن است بنابراین از باقی مانده سیستم داعش و گروه‌هایی که از جریان مقاومت و به صورت خاص از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آسیب دیده‌اند برای پاک کردن تصویر این فرمانده بزرگ از ذهن مردم استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی شناخت صحیحی از ملت ایران و جریان مقاومت ندارند، تصریح کرد: آنچه درحال حاضر اهمیت دارد جهاد تبیین و بیان اهمیت موضوعاتی همچون حق‌طلبی، مبارزه با ظلم، تبیین ظالم و دشمنی اسرائیل و آمریکا است.

1402/10/14

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T