مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛

ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت کار آمد‌ترین سلاح مردم در شرایط فعلی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛

ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت کار آمد‌ترین سلاح مردم در شرایط فعلی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت کارآمدترین سلاح مردم در شرایط فعلی و کنونی است.

ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت کار آمد‌ترین سلاح مردم در شرایط فعلی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حجت سالاری؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع مبلغان شهرستان نهبندان که در آستان امام زاده سیدنا الحسین برگزار شد، اظهارکرد: دشمن به دنبال متفرق کردن صفوف مردمی و جریان انقلابی است و با ارعاب و آشوب به دنبال کم رنگ کردن پیروزی‌های جبهه مقاومت و جبران شکست‌های پی در پی خود در جبهه‌ای فرعی، غیر از میدان غزه است.

وی ادامه داد: بنابراین ایمان، بصیرت و تبعیت از ولایت و تقویت روحیه استکبارستیزی کارآمد‌ترین سلاح در شرایط فعلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: توجه به این مسأله که جمع بندی مواجهه رزمندگان مقاومت از ۱۷ اکتبر تا الان را در غزه، کرانه باختری، لبنان، یمن، عراق و…به صورت چند بعدی باید دید و پیروزی‌های راهبردی که مهمترین آن تحقیر توان دفاعی دشمن، ضربه مهلک به پیکره اقتصادی اسرائیل، قدرت گرفتن و جرأت پیدا کردن جوانان مقاومت و از دلایل اقدام وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در گلزار شهدای کرمان است.

حجت الاسلام سالاری افزود: خون شهدای مکتب شهید سلیمانی در عین حال که باید پاسخ سخت داده شود، ولی یقیناً شجره طیبه مقاومت را تنومندتر و پر ثمرتر خواهد کرد و اشتیاق مردم در مواجهه با دشمن صهیونیستی، آمریکایی را چند برابر می‌کند.

وی گفت: اولویت جامعه نخبگانی، اساتید، دانشگاهیان، حوزویان و مبلغان و موثران، تبیین و تحلیل مستمر اهداف نورانی انقلاب اسلامی و روشنگری نسبت به اقدامات شیطانی دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت نیرو‌های مسلح و عوامل امنیتی در داخل و خارج از مرز‌های ایران اسلامی خاطرنشان کرد: قائل به این موضوع هستیم که داشته‌ها و سرمایه‌های اعتقادی و ارزشی ملت شریف ایران و گوش به فرمان، ولی امر بودن آنها، و توانمندی‌های نظامی و عنایت خداوند متعال، دست شما را برای پاسخ سخت و اقدامات هوشمند در زمان و مکان مناسب پر کرده است که شکر این نعمت را در اقدامات انقلابی و قاطع باید نشان دهید.

1402/10/16

تعداد بازدید: 5

T

T