رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

مردم راه شهید سلیمانی را با قدرت ادامه می‌دهند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

مردم راه شهید سلیمانی را با قدرت ادامه می‌دهند

حجت‌الاسلام سید محمدجواد محمدزاده با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی همچنان پابرجاست، گفت: مردم راه شهید سلیمانی را با قدرت ادامه می‌دهند.

مردم راه شهید سلیمانی را با قدرت ادامه می‌دهند

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدجواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که بیش از ۳ میلیارد جمعیت مسلمان در دنیا وجود دارد، اظهار کرد: از زمان پیامبر اسلام (ص) تاکنون همه جزو امت رسول‌الله (ص) هستند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه اهل‌بیت (ع) و شهید حاج قاسم نیز سرشار از محبت بودند، گفت: خدا می‌خواهد ما را به واسطه پیامبرش به امت تبدیل کند که راهش محبت کردن به همگان است. 

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک امت بود و یک مکتب شد، تصریح کرد: تشییع باعظمت شهید سلیمانی نشان از جایگاه رفیع سردار سلیمانی بین مردم بود.

محمدزاده با اشاره به اینکه دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی هراس دارد، خاطرنشان کرد: یقین بدانید انتقام سخت از دشمن گرفته خواهد شد و این موعد خیلی هم دور نیست.

وی با بیان اینکه مردم راه شهید سلیمانی را با قدرت ادامه می‌دهند، افزود: مردم نشان دادند بعد از گدشت چهار سال از شهادت سردار رشید اسلام، این داغ هنوز سرد نشده و مکتب شهید سلیمانی همچنان پابرجاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه تداوم راه و منش شهدا بزرگترین پیام است، یادآور شد: تلاش دشمنان این است که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید و مایوس کنند اما استواری و گوش به فرمان بودن آنها به ولایت باعث شده تا دشمن عصبانی باشد و انتقام از مردم بگیرد.

1402/10/16

تعداد بازدید: 5

T

T