برنامه‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های شهرستان است

تقدیر امام جمعه نهاوند ازعملکرد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند

برنامه‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های شهرستان است

تقدیر امام جمعه نهاوند ازعملکرد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند در گفتگوئی از عملکرد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند قدر دانی کرد.

تقدیر امام جمعه نهاوند ازعملکرد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند

تقدیر امام جمعه نهاوند ازعملکرد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوندبه گزارش روابط عمومی مان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در جمع نمازگزاران و فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان از عملکرد شایسته اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در برگزاری باشکوه برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه ایام هفته بصیرت وسالروز حماسه غرور آفرین  9 دی، پاسداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، و همچنین گرامیداشت سالروز ارتحال عمار انقلاب حضرت آیت الله مصباح یزدی قدر دانی کرد.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند علی رغم کمبود نیرو و بضاعت اندک مالی با استفاده از ظرفیت های مردمی در گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی خوش درخشیده و این مجاهدت و تلاش قابل ستایش و تجلیل است.
امام جمعه نهاوند در ادامه بیان داشت: رسالت خطیرسازمان تبلیغات اسلامی تببین و ترویج مبانی ناب اسلام و فرهنگ تشیع وهمچنین مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در عرصه های دینی و اعتقادی است.
حجت الاسلام مغیثی افزود: برای مفابله با استکبار و خنثی سازی توطئه های دشمنان، تقویت مبای دینی و ترویج شعائر اسلامی در جامعه می تواند به عنوان دو مولفه اساسی بکار گرفته شود.
وی اتحاد و همدلی مردم ، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و دشمن شناسی و بصیرت را به عنوان عناصر اصلی در موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بیان کرد و گفت: باید با بصیرت و فرمانبری از مقام عظمای ولایت دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس و ناامید کرد.
امام جمعه نهاوند در خاتمه، از درگاه خداود متعال برای کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه کلان کشوری آرزوی موفقیت و پیروزی در ماموریت های فرهنگی  مسئلت کرد.

1402/10/17

تعداد بازدید: 13
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T